Maflinger_S toen ze jaarling was, is ze ook één winter nagenoeg wit geworden. En daarna is ze terug goudkleuriger geworden en nu is ze elke winter een tint donkerder tov de winter er voor, en elke zomer een tint donkerder dan de zomer er voor.
Ben nu magnesium aan het bijnemen op aanraden van mijn fysio. Hopelijk wil dat een beetje helpen met het verzuren en verkrampen van de spieren. Ik wil haar nog fijner in de aanleuning. Maar met tempo controle ben ik ook al heel erg blij.
Heb van deze ooit tegen mijn man gezegd dat ik haar er echt nog toe in staat zag om me tot bij de buren te gooien.
Hanafubuki Als twenter vond ik haar ook wel mooi van tint. Toen waren haar manen ook minder vos. Dat vind ik wel een beetje jammer. Dat die manen zo vos zijn geworden. Maar het blijft mijn knappe meid. 
nayla zal ik dan toch maar Sam mee nemen de eerste keer dat we met Spook buiten gaan?
twee kleuters samen is misschien niet zo'n best idé, al weet ik niet of Sam nu zoveel volwassener is. 
Ik denk dat ze heel leuk zou uit zien met westerntuig.
Jammer dat het zo duur is. Anders zou ik voor buiten te rijden nog best een westernzadel willen.