Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pandora2 schreef:Pffff...alweer zo'n knap kanon![]()
Je hebt wel een patent op zulke paarden en ponies hé !![]()
Echt zo fijn dat je dit voor je vriendin kan doen. Ik kan mij een heel klein beetje de emotionele rollercoaster voorstellen. Maar nu is ze wel zeker dat haar dieren een gouden huisje hebben.
Memon schreef:Wow dat zijn mooie foto's van je paard. Maak je de foto's zelf of laat je het altijd door iemand doen?
Mijn vriendin staat meestal aan de zijkant en maakt zo af en toe foto's van mij en het paard.
Selka schreef:Ah weer een super knappe kerel bij jou op het erf! Wat geef jij ze te etenDoe mij die ook maar
![]()
Wessel en Nathan op één foto is too much. Gelukkig kan ik het zo los nog net handelen![]()
En wat ben jij een super lief mens/vriendin. Echt heel erg tof dat jij zo die dieren opvangt.
boyca schreef:Wat een kanjer is het toch, ik kan niet wachten....
Ik verwacht wel heel veel foto's van zondag. Wil weer herenigd met haar kanjers.
Ik zou bij jou nergens aan toe komen, honden knuffelen, paarden knuffelen en vica versa hihi.
freedomshet schreef:ohhh wauw wat is hij mooi
silverdapple schreef:Jij bent gewoon een magneet voor knappe paarden, het kan niet anders!En wat ontzettend lief dat je ze wilde opvangen.
Ik kijk uit naar het volgende fototopic.
kimmie261 schreef:Dustinlover, wie weet... ik ben alleen gewoon geen "bakruiter", en hier is het gewoon slecht buiten rijden, dus ja, ik weet het nog niet, voor nu staan ze gewoon te niksen, hahah