Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
7ofhearts schreef:Laatst kwam er ook al zo een knapperd voorbij, die niet in volle vaart tegen het hek was gerend!!
Wat mij betreft hoort een Arabier er zo uit te zien en ik vind het top dat ik schijnbaar niet de enige ben die er zo over denkt.
Machtig paard met aanzien!!
( ik bedoel Sadira met die andere bloedmooie Arabier ook al van de hand van Reindert )
Sadira schreef:Ik heb Yah’ri als veulentje opgezocht, maar toen zag hij er niet extreem uit. Wel al heel knapOverigens moet ik wel zeggen, veel veulens en jonge paarden zien er extremer uit qua dish dan hoe ze uiteindelijk uitgroeien, dus dat kan ook wel een beetje vertekenen, @ de mensen die het over mismaakte veulentjes hebben.
truus1957 schreef:Wat een mooi dier! En wat ik nog mooier vind: eindelijk zie ik een Arabier met een normaal hoofd. Reageer maar nooit om niet zuur over te komen, maar zie de laatste tijd Arabische paarden of veulens voorbij komen waarvan ik denk: die zijn mismaakt.
Vind dit een prachtig exemplaar, veel plezier met hem.
truus1957 schreef:Isabel schreef:Heel mooi paard! Wel jammer dat ie zo vet is, wat is daar de oorzaak van?
Wat een nare opmerking. Als je vindt dat hij wat aan de mollige kant is dan kan je dat toch wel anders verwoorden?
YildizArabs schreef:Mand schreef:Hij is niet "aan de mollige kant". Maar duidelijk veel te dik.
Alsjeblieft zeg... Hij is in prachtige conditie. Zeker voor een paard dat getraind wordt/gaat worden.
Jaloers?