Klaar voor een eigen pony?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxmaritxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-20 19:27

fjordjes schreef:
Zorg dat je geld achter de hand hebt. Een rekening van de dierenarts is niet goedkoop, was laatst 250 kwijt en ik wacht op nog een rekening en verwacht dat die ongeveer hetzelfde zal zijn.

Ja ik ga nog even een tijdje sparen !

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 19:31

xxmaritxx schreef:
Gini schreef:
Als je ouders en jij ongeveer weten waaraan jullie beginnen en het financieel kunnen opbrengen, dan denk ik dat je er wel klaar voor bent. Zat jonge meiden die een pony hebben en waarbij het altijd goed blijft gaan en zat jonge meiden die op hun 17e toch andere interesses krijgen waardoor de pony de verkoop in gaat. Zo gaat het leven nou eenmaal, om dan maar altijd alles on hold te zetten totdat je alles 100% zeker weet, tja, dat is onmogelijk.

:) ! Ik ben van plan om nog even te wachten, tot ik een iets stabieler bijbaantje heb. Aangezien mijn vader mij net verteld heeft dat hij max. 10 euro in de maand wil bijbetalen, zou ik het maandelijks niet kunnen betalen. En ja ik snap dat er heel veel mensen weer uitgroeien als ze wat ouder zijn maar dat weet je nooit van te voren!

Dat is dan wel verstandig. Een pony kan je niet onderhouden voor 50 euro in de maand. :)

sennanina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 00:59

wil je op de shetlander gaan rijden of andere dingen meedoen?

Goudhaan1

Re: Klaar voor een eigen pony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 04:23

Ik denk dat TS ondertussen al een paar keer heeft verteld dat ze nog even door gaat sparen, voor ze voor een eigen pony gaat kijken ;)

xxmaritxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 08:10

sennanina schreef:
wil je op de shetlander gaan rijden of andere dingen meedoen?

Andere dingen

xxmaritxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 08:10

Goudhaan1 schreef:
Ik denk dat TS ondertussen al een paar keer heeft verteld dat ze nog even door gaat sparen, voor ze voor een eigen pony gaat kijken ;)

Ja dankje hahah