Heraut - mijn droom paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 14:50

Qua bewerking en fototechnisch niet helemaal mijn smaak, maar ik zou uit deze foto's voor foto 2 gaan- al had ik de uitsnede liever iets meer naar rechts gezien (iets meer paard, iets minder van het bos rechts)

Foto 5 is de beweging mooi maar volgens mij kom je net uit het zadel? Of ik zie het verkeerd :+ dat vind ik persoonlijk weer niet zo mooi. Het is wel een leuk sfeerplaatje zo van de omgeving en jullie.
Maar dan vind ik de meer ingezoomde foto's van jullie samen mooier en liefdevoller. <3

Erg leuk paard, jullie zijn een knappe combinatie!

Darley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:09

Vingino99 schreef:
Dankjewell allemaal

@tjiftjaf Ik heb dressuurmatig Capone nooit uitgebracht waardoor het hoogste dat ik dressuurmatig heb gereden L1 bij de pony's was :)

@darley Ik heb helaas Capone moeten verkopen door een blijvende blessure aan mijn kant...

Wat jammer meid. Capone was een leuk en lief paard. Hopelijk net zo veel plezier met je knappe nieuwe paard!! <3

Vingino99Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-20 08:44

Dreamybol schreef:
Leuk, ik heb ook een ruin van Zambuka en haast dezelfde kleur met die donkere, niet zwarte, manen! Hoe groot is Heraut?
Ik zou de laatste uitvergroten. Of de eerste, het is een beetje wat je zoekt voor aan je muur.

Sorry zie nu pas dat ik helemaal vergeten was te reageren := Heraut is 1.69m, heb je toevallig een foto van jouw ruin? Ben nu wel heel benieuwd :o