Dit is waarvoor we zo hard gewerkt hebben!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:00

Bij de eerste foto's dacht ik: ja, ziet er fijn uit. En toen zag ik de beginfoto's.

Petje af. Dit is niet alleen fijn, dit is een wereld van verschil! Jouw merrie mag blij zijn met een baas met zoveel geduld, doorzettingsvermogen én vertrouwen in haar. :j

Ik hoop dat jullie nog veel fijne kilometers kunnen maken samen :)

Linde99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 13:11

Gimme_Joy schreef:
Overweeg je een carrière in de westernsport?! Je zou niet misstaan en doet ook zeker niet onder voor die low-headed quarters op deze manier! *\o/*

Goed gedaan, ga zo door! +:)+

Haha ik heb er wel eens aan gedacht moet ik eerlijk toegeven. Alleen zou ik niet weten waar ik moet beginnen haha plus dat het wel echt een dressuurgefokt paard is...

Bedankt voor de lieve reacties _Penotti en xIrlijn

lavidaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:40

1 woord: wauw. Wat heb je dat mooi aangepakt! :D

Lieke565

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 13:56

Linde99 schreef:
Gimme_Joy schreef:
Overweeg je een carrière in de westernsport?! Je zou niet misstaan en doet ook zeker niet onder voor die low-headed quarters op deze manier! *\o/*

Goed gedaan, ga zo door! +:)+

Haha ik heb er wel eens aan gedacht moet ik eerlijk toegeven. Alleen zou ik niet weten waar ik moet beginnen haha plus dat het wel echt een dressuurgefokt paard is...

Bedankt voor de lieve reacties _Penotti en xIrlijn

Ik rij ook western en dacht er ook aan het western voor jou. Maakt niet uit waarvoor je paard/pony voor gefokt is. Zo lang jij het leuk lijkt kan je de westernstore in. Er zijn zoveel verschillende onderdelen waar je mee aan zou kunnen doen. Het enige wat je dan wel nodig hebt is een goede trainer.

Linde99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 16:10

Lieke565 schreef:
Ik rij ook western en dacht er ook aan het western voor jou. Maakt niet uit waarvoor je paard/pony voor gefokt is. Zo lang jij het leuk lijkt kan je de westernstore in. Er zijn zoveel verschillende onderdelen waar je mee aan zou kunnen doen. Het enige wat je dan wel nodig hebt is een goede trainer.

Nou wie weet! Zal me eens een beetje inlezen :)

Lieke565

Re: Dit is waarvoor we zo hard gewerkt hebben!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 19:21

Mocht je nog vragen hebben. Je mag altijd contact opnemen of start een nieuw topic. Er zijn genoeg mensen hier op bokt die je kunnen helpen.