Petje af. Dit is niet alleen fijn, dit is een wereld van verschil! Jouw merrie mag blij zijn met een baas met zoveel geduld, doorzettingsvermogen én vertrouwen in haar.

Ik hoop dat jullie nog veel fijne kilometers kunnen maken samen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gimme_Joy schreef:Overweeg je een carrière in de westernsport?! Je zou niet misstaan en doet ook zeker niet onder voor die low-headed quarters op deze manier!![]()
Goed gedaan, ga zo door!
Linde99 schreef:Gimme_Joy schreef:Overweeg je een carrière in de westernsport?! Je zou niet misstaan en doet ook zeker niet onder voor die low-headed quarters op deze manier!![]()
Goed gedaan, ga zo door!
Haha ik heb er wel eens aan gedacht moet ik eerlijk toegeven. Alleen zou ik niet weten waar ik moet beginnen haha plus dat het wel echt een dressuurgefokt paard is...
Bedankt voor de lieve reacties _Penotti en xIrlijn
Lieke565 schreef:Ik rij ook western en dacht er ook aan het western voor jou. Maakt niet uit waarvoor je paard/pony voor gefokt is. Zo lang jij het leuk lijkt kan je de westernstore in. Er zijn zoveel verschillende onderdelen waar je mee aan zou kunnen doen. Het enige wat je dan wel nodig hebt is een goede trainer.