Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
herr_balou schreef:Als je geen ervaring hebt met buitenrijden of springen dan lijkt me de kans klein dat je dat wel met een verzorgpony mag tenzij er begeleiding is van iemand met verstand.
Ga opzoek naar een andere manage en ga eens op ponykamp.
Suzywuzy schreef:Bowo schreef:Is het ook niet mogelijk om eens een priveles te nemen? Met dressuur kun je ook onwijs veel en ben je nooit uitgeleerd. Als je niet verder wik fietsen, kan je wel proberen om dressuurmatig verder te komen
Bedankt voor de tip maar als ons dressuurmatig verder wou was deze topic er niet.
anjali schreef:Ik denk dat je een te rooskleurig beeld hebt van een verzorgpony.Vaak moet je er door weer en wind naartoe fietsen en ook werkjes doen.En op vaste tijden komen anders heeft de eigenaar niets aan je.Sommige ponies zijn geblesseerd of te klein of nog niet goed afgericht,zodat veel rijden er niet inzit.
anjali schreef:Ik denk dat je een te rooskleurig beeld hebt van een verzorgpony.Vaak moet je er door weer en wind naartoe fietsen en ook werkjes doen.En op vaste tijden komen anders heeft de eigenaar niets aan je.Sommige ponies zijn geblesseerd of te klein of nog niet goed afgericht,zodat veel rijden er niet inzit.
Kanzi schreef:Als ik google op maneges in Nunspeet kom ik onder andere uit bij manege Belvedere.
Daar kan je buitenritten boeken en ik lees dat de lessen dressuur- en springgericht zijn.
Is die manege wel binnen je bereik, of is die juist te ver weg?
Als het te ver fietsen is zou je er eventueel af en toe een les of buitenrit kunnen doen?