Sonraffie schreef:Bedankt voor je vriendelijke woorden...
Gewoon negeren. Ze zijn vast jaloers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
truus1957 schreef:Onali schreef:Jammer dat de DOP eraan mee heeft gewerkt.
Wat bedoel je daarmee?
Ziet er fijn uit TS, waar was je op de Veluwe? Ik woon in Putten, al bijna mijn hele leven, maar geniet nog altijd van de prachtige omgeving. Fietsen, wandelen en natuurlijk paardrijden, het is geweldig hier
Onali schreef:ward schreef:In België mag dat helaas niet. Geen niet-essentiële verplaatsingen
In Nederland mag het wel het is alleen oerdom en zeer egoïstisch.
Sunnda schreef:In nederland mag het en wat jij vind is verder niet zo heel belangrijk.
Dat mag iedereen zelf bepalen gelukkig.
Cryssie schreef:Leuk dat je daar bent gaan rijden. Het is een mooi gebied.
Ik begrijp alleen echt niet waarom je dit hebt doorgelaten?.
Ja je ziet je vrienden geregeld, weet je waar zij geweest zijn?
Wbt azijnzeikers. Wacht maar totdat deze ziekte heel dicht bij je komt. Hopelijk ga je dan eindelijk inzien dat dit helemaal geen goede actie van je was geweest
Er wordt niet voor niet geroepen: Blijf zoveel mogelijk thuis.
Sonraffie schreef:Cryssie schreef:Leuk dat je daar bent gaan rijden. Het is een mooi gebied.
Ik begrijp alleen echt niet waarom je dit hebt doorgelaten?.
Ja je ziet je vrienden geregeld, weet je waar zij geweest zijn?
Wbt azijnzeikers. Wacht maar totdat deze ziekte heel dicht bij je komt. Hopelijk ga je dan eindelijk inzien dat dit helemaal geen goede actie van je was geweest
Er wordt niet voor niet geroepen: Blijf zoveel mogelijk thuis.
Het is al dichtbij hoor dus maak je niet druk
Sonraffie schreef:noox schreef:Wauw heel mooi! Leuk verslagje en wat een mooie fjord
Lekker negeren al die rot reacties, anders wordt dit topic net zo lang als alle andere corona topics haha.
Ik denk maar zo, de mensen die zo reageren zitten vast thuis uitgehongerd want ja naar de supermarkt gaan is ook uit den boze toch...