Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja, dingen worden anders, je maakt andere keuzes maar die keuzes maak je echt zelf en niet een ander. Ik heb het geluk een hele behulpzame partner te hebben die al jarenlang bekend is met mijn paardenleventje, de paarden passen hoe dan ook in onze dag, je moet even een nieuw ritme vinden maar waar een wil is, is een weg! Ik kon ook met moeite mijn paard uit handen geven en zat met alledrie na een paar weken weer in het zadel, en had echt niet de meest makkelijke baby’s. Ik ging vaak rijden in de avonden en weekenden, we planden het gewoon goed en wisselden elkaar af. Ieder z’n hobby en ik ben van mening dat als je jezelf gelukkig maakt met je paardenhobby, je ook een gelukkige moeder kunt zijn. Dus zie het niet te somber in, jij gaat dat gewoon doen! Even door deze tijd heen en alvast een beetje vooruitkijken naar de tijd dat je weer zelf kunt genieten van je paard! Ik ben dol op mijn kindjes maar ben net zo gek op mijn paard (en de uurtjes vrijheid die daarbij horen
) en dat zou ik nooit willen missen! Hele fijne zwangerschap gewenst!