[Volg] Action (v. Special D) is mee verhuisd naar Amerika!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 17:45

Oh wat gaaf zeg. Hij ziet er heel goed uit.
Ik vind je topic heel interessant. Ik ben per ongeluk verliefd geworden op een marinier en nu zijn we ook aan het uitzoeken hoe we dit het beste in de toekomst kunnen gaan doen. Ik zou mijn paarden dan ook het liefste mee willen nemen. Fijn om te lezen dat die reis voor Action zo goed is verlopen. :)

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-20 17:56

@lau07: dankjewel voor de oplettendheid! Heb het aangepast :D
Spannend! Een Amerikaanse marinier ook? Mocht je meer willen weten over hoe wij het hebben gedaan met bijvoorbeeld visa kan je me altijd een berichtje sturen. Het is een lang en duur proces, maar nu ik er eenmaal ben is het alles dubbel en dwars waard geweest :)

sandyjorgen

Re: Action (v. Special D) is met mij mee verhuisd naar Amerika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 21:34

Wat een wereldreis zeg. Fijn dat het het allemaal waard is. Ik ga je volgen.
Altijd leuk om te horen hoe het er in andere landen aan toe gaat en hoe het er daar uit ziet.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 21:42

Ik wil ook graag volgen :D ga je in ieder geval al vast even op insta volgen.

cayenne123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 20:22

Oh wat leuk! Ik heb in 2015 3 maanden op een stal gewerkt in Connecticut! Ben toen met een paardenvlucht meegevlogen, dat was zo leuk om te doen! Het leven in Amerika beviel mij ook goed, lichtelijk jaloers :')

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:17

Leuk!!
Ik wil ook volgen!!

Amerika is zoooo mooi!

Ben jaloers gewoon! :D

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 21:18

_Christine schreef:
@lau07: dankjewel voor de oplettendheid! Heb het aangepast :D
Spannend! Een Amerikaanse marinier ook? Mocht je meer willen weten over hoe wij het hebben gedaan met bijvoorbeeld visa kan je me altijd een berichtje sturen. Het is een lang en duur proces, maar nu ik er eenmaal ben is het alles dubbel en dwars waard geweest :)

Ja, ook een Amerikaanse marinier, wat grappig! Goed om te horen dat het alle moeite waard is geweest. Ik zal je binnenkort een pb'tje doen. :D

meliss1812

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-20 20:34

Wat leuk om weer wat van jullie te lezen! Knappe Special, dapper met zon reis!

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-20 15:40

Wow, wel bijzonder je paard mee te (kunnen) nemen! En erg gaaf ook.
Veel geluk daar samen :j

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-20 15:49

Wat een leuke reacties weer! :j dankjewel daarvoor!

Ik heb gevraagd of het topic verplaatst kan worden naar Paardenpraat zodat het een volg topic kan worden.

Inmiddels is er weer veel gebeurd hier. Zo is action van de week weer naar de hoefsmid geweest en dat is nog steeds wel een dingetje voor mij. Gelukkig heb ik een fijne smid gevonden die heel goed luistert naar wat ik graag wil, maar in Nederland zijn ze voor mijn gevoel gewoon net iets verder qua kennis. Action staat er in ieder geval weer goed bij, ik zit gewoon overal bovenop met mijn neus haha :Y)

Volgende week komt de dierenarts om de lente vaccinaties te geven, zo noemen ze dat hier. Er schijnen heel veel muggen hier te zitten die zometeen actief worden (heel fijn -O- ) en ze dragen het west Nijl virus met zich mee dus daar moet hij sowieso tegen geënt worden. Verder zijn ze hier in Amerika groot fan om tegen zo veel mogelijk ziektes te enten. Ik ben daar nu juist niet zo groot fan van want action kan er niet zo goed tegen (lees: bizarre allergische reacties). Dus ik hoop met de dierenarts te kunnen overleggen wat we het beste kunnen doen.

En dan is ook hier gepraat over het al dan niet online rijden van wedstrijd, en ja, hier is het er doorheen gekomen :) ik heb dus action maar eens gepakt voor een proefje want hoewel we eigenlijk geen wedstrijden meer rijden vanwege de stress, kunnen we dat nu wel doen! Ik heb een proefje vergelijkbaar met M2 gekozen want we hebben geen grote baan om een hoger niveau te doen. Daarbij heb ik mijn zadel nog niet terug, die ligt bij de zadelmaker in Frankrijk.
Ik heb geen 100 pogingen gedaan, dit is gewoon het eerste en enige filmpje dat we gister hebben gemaakt. Kleine fout in de laatste eenvoudige wissel, hij dacht dat we gingen uitstrekken maar dat was niet zo haha. Ik ben echt elke dag zo blij met hem, wat een heerlijk paard <3

Linkje naar de video: https://youtu.be/2CfXclkAafM

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe jullie tegenover het online rijden van wedstrijden staan? Voor of tegen? En waarom?

Miefje

Re: [Volg] Action (v. Special D) is mee verhuisd naar Amerika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-20 13:37

Leuke video, ziet er fijn uit!
Ik vind het online wedstrijd rijden een goed initiatief persoonlijk! Leuk voor mensen die niet makkelijk op ander terrein kunnen komen met hun paard, maar ook in deze crisis om te kunnen kijken waar je zelf staat.