Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dilan93 schreef:Bloemmeke schreef:Leuk topic om te volgen. Dat ga ik dus ook doen! Alleen de laatste update dus wat minder. Wat is er gebeurd?
Was aan het draven, ging hartstikke goed. En ineens ging ponylief er keihard vandoor. Of hij schrok, of ik deed iets verkeerd, of het was ff teveel, geen idee. Maar was mn beugel en evenwicht kwijt en boem
Wel in de adrenalinerush de pijn niet direct gevoeld en terug erop gegaan. Dus iig enigszins goed afgesloten.
Dilan93 schreef:Isabel_k schreef:Jeetje heftig! Zo ben ik ook een keer van mijn Arabier gevallen bij het beleren. Geen klaplong maar alles gekneusd. Echt geen feest. Heb je voldoende pijnstilling?
Aii alles kneuzen is al pijnlijk genoeg.
Heb Paracetamol als pijnstilling, 4x per dag 2 tabletten. Dan voel ik het nog wel, maar is het goed te doen. Als ik me rustig hou tenminste
marley93 schreef:Oh, hey! Ik vind je topic nu pas. Volgde jou en Titane al een tijdje op Insta (en nu dus Mattvey ook), maar heb dit topic volledig gemist.![]()
Hopelijk gaat je herstel voorspoedig! Heb zelf ook eens een klaplong gehad, waarschijnlijk door paardrijden opgelopen, en het duurde al drie weken voor ik überhaupt het ziekenhuis mocht verlaten. Dus wat dat betreft lig je vast voor!![]()
Wat een knap jongetje is Mattvey toch. Ik had hem wel echt wat jonger ingeschat, hij heeft op sommige foto's nog zo'n puppyhoofdje, haha!
Malibo schreef:Wat leuk om Mattvey weer te zien. Die is mooi groot geworden. Heb hem als veulen gekend.
Wat jammer van de val. Toch heel veel plezier met hem.
Kiichi schreef:Ik ga ook volgen wil je hem uiteindelijk ook in de endurance starten? Of gaat je vriend dat doen?
Isabel_k schreef:Bij mijn arabier duurde het heel erg lang voordat hij zich stoerder ging gedragen. Ik heb hem nu twee jaar en afgelopen week heb ik iets opnieuw geoefend met hem wat 1.5 jaar geleden nog fout ging. Ja, hij vond het heel spannend, maar hij was niet meer zo in paniek als de eerste keer. Ze worden gewoon wat later oud en stabiel in hun gedrag. Althans, die van mij. Hij wordt dit jaar 11 en laatst had hij opeens minder een pup-hoofd dan twee jaar geleden.
Daihyo schreef:Wat leuk om Mattvey op Bokt tegen te komen. Ik hoop dat je hem kunt helpen. Ik heb hem bij de eerste poging tot trailerladen leren kennen en dat was inderdaad geen succes.
Beterschap voor jou!
Daihyo schreef:Dat denk ik ook. Hij was de vrachtwagen wel gewend, schijnt. Maar kende de trailer niet toen we hem ophaalden. Dat ging goed mis.
Verder vond ik het wel een heel lief paard. Ik hoop dat het goed komt en dat je er een fijn en braaf paard aan gaat krijgen