Oh ik heb meerdere malen mensen direct aangesproken. Het gaat ook eigenlijk niet om onze stalgenoten, als in de paar andere pensionklanten. Het ging echt om degenen betrokken bij de handdelsstal die daar een gedeelte huren. Zij hebben een aantal meiden (15+) rijden voor hun. Die meiden en 1 van de 2 eigenaressen (laatste= volwassen en heeft de grootste mond, als in de meest nare opmerkingen van gehad)
Reken maar dat ik mijn mond open heb getrokken als ik wat hoorde. En mijn dochter heeft zelf ook vaak genoeg wat gezegd. Maar het hielp dus niet.
En wat betreft de opmerking van iemand dat het je opvalt dat ik vind dat er rekening met mijn dochter gehouden moet worden omdat ze autisme heeft? Ik weet niet waar je dat uit opmaakt want dat is absoluut niet het geval. Maar ik accepteer absoluut niet dat men maar steeds vervelende opmerkingen maakt of ongevraagd steeds commentaar heeft omdat ze vinden dat mijn dochter daarin een makkelijk slachtoffer is. Misschien denk je dat omdat ik heb verteld dat ze autisme heeft, maar mijn dochter is daar zelf heel open in omdat ze merkbaar meer puzzeltijd nodig heeft in sociale contacten en zo snappen mensen dat beter. Maar zowel zij als ik verwachten helemaal van niemand dat ze overal maar rekening mee houden.
Overigens was dit ook geen grote stal, qua pensionklanten. Alleen de handelsstal is best aardig qua aantal paarden.
We zijn vanmiddag verhuisd. Heerlijk, er was niemand
Alles was al klaar voor de pony. We hebben op ons gemakje alles met hem kunnen verkennen en vervolgens heeft hij heerlijk met zijn koppie laag naar het ruwvoer gestaan in zijn stal. Helemaal goed zo.
Ach en bij elke stal is wat. Maar ik hoop oprecht dat mijn dochter dit achter zich kan laten en weer lekker kan genieten. We staan hier bij bekenden dus dat vindt ze alleen al een heel erg fijn idee.