Mijn paarden leven op een Caribische eiland!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nwktje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-20 00:57

Pandora2 schreef:
Doodle-do cactus <3 Bekt lekker ! :D

Misschien een idee om afgedankt materiaal bij een DA of kliniek van hier mee te nemen naar ginder?
Vaak werkt het nog prima, maar kopen ze wat moderner of uitgebreider.
Zo'n machine voor bloedonderzoek bijv. Kan je de algemene dingen perfect mee testen.
Beetje het principe wat artsen zonder grenzen ook toepassen.

Dat zou fantastisch zijn alleen helaas dat kost veel geld... en dat is er op het op het moment niet, niet voor zulke uitgaven. Zo hebben ze ook een trailer staan, prachtig amper gebruikt maar door Irma is het dak kapot en op het eiland kan het helaas niet gemaakt worden omdat men daar de spullen niet voor heeft...

Naar mijn weten worden er op dit moment geen paarden naar het eiland geïmporteerd. Of dat met regels te maken heeft en ziektes die overgebracht kunnen worden dat weet ik niet. Ik weet wel dat ze bepaalde vaccinaties niet hoeven te geven omdat het niet voorkomt op het eiland.

Ze zitten nu aan de optie te denken om sperma in te spuiten wat niet bevroren is maar dan moet iemand het mee nemen in het vliegtuig en het in beweging houding. Maar dat zie ik ook nog niet zo snel gebeuren.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 01:02

Wat leuk! Ik ben in 2013 hier gaan rijden. Een rit bij zonsondergang, met bubbles en marshmallows en afsluitend met het zwemmen in zee.

Allegandra

Re: Mijn paarden leven op een Caribische eiland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 12:07

Hee wat leuk!! Ik heb dit jaren in de zomer vakantie gedaan op Sint Maarten. Maar dan bij Bayside stables.
Beetje mijn tweede thuis. Door omstandigheden zelf al enkele jaren niet meer geweest. Maar mijn ouders hebben nog steeds een appartement op het eiland.

Maar deze stal ken ik ook, vroeger heette de ze Lucky stables.
Klopt het dat er een paar paarden van Bayside bij hun staan nu?

Nwktje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-20 14:34

Het paarden gedeelte noemt zich inderdaad nog steeds Lucky stables

Bayside is er volgens mij niet meer door de orkaan. Ze hebben inderdaad wat paarden over genomen ik weet dat Aztec daar vandaan komt die zie je hieronder op de foto staan. Het witte paard is Magic dat is ook echt een geweldig paard.

Afbeelding

Allegandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-20 13:37

Bayside bestaat al enige tijd niet meer.
Aztec!!!! Wat fijn hem te zien. Een van mijn favoriete. Heb denk ik nog wel ergens foto’s van hem.

Ik heb bij Bayside gewerkt bij de eerste eigenaren. De familie Brink.
Na het overlijden van de vrouw is het alleen maar achteruit gegaan, met als gevolg sluiting.