Is dit niet gewoon het eerste gevoel van TS wat ze verwoord? Ik ben ook weleens aan het doemdenken, maar na een paar uurtjes kun je dat vaak wel weer relativeren.
imaudy
Geplaatst: 26-02-20 00:22
Cayenne schreef:
Is dit niet gewoon het eerste gevoel van TS wat ze verwoord? Ik ben ook weleens aan het doemdenken, maar na een paar uurtjes kun je dat vaak wel weer relativeren.
Vroeg mij bij het laatste fototopic al af wanneer deze weg moesten
BigOne
Geplaatst: 26-02-20 00:30
Ts zal er zeker mee zitten maar heeft ook een verleden dat alleen zij weet wat het beste voor de paarden is en soms haar hele bestaan er aan op hangt. Soms moet ze even horen dat ze niet zo’n drama moet maken van zaken waar heel veel mensen mee te maken hebben. Twee keuzes, verzorging overlaten aan de mensen die zich daar voor aanmelden of paarden terug en dan aub geen nieuwe weer aanschaffen. Voor nu, laat de verzorgers hun gang gaan , paarden interesseert het niets wie ze voert als ze maar voer krijgen . Valt het je dan toch tegen geef je ze weer terug aan Paard zoekt Baas.
Het is maar voor 3 weken. Daarna gewoon goed inpakken en een grote muts op. Als je je paarden om zo'n klein dingetje weg gaat doen dan moet je gewoon een hobbelpaard nemen. Lekker goedkoop en geen lasten meer
Jongens, laat die oude koeien nu maar in de sloot. Heeft niemand iets aan.
TS: wat fijn dat je ouders en weidebazin ze kunnen verzorgen! Dan komt het allemaal goed die 3-4 weken. Voor je het weet ben je er weer en dan is hopelijk het weer ook beter en kun je lekker volop genieten van ze! Hopelijk knap je snel weer op!
Balen, maar ik denk dat je geluk hebt dat je ouders en de weidebaas er voor willen zorgen en dan is het uiteindelijk goed te overbruggen, niet leuk, maar dat overleven ze echt wel! Ik kan ook altijd moeilijk loslaten, dus herken je gevoel wel, neem ook niet snel hulp aan, maar soms moet je het maar over je heen laten komen. Succes alvast met de operatie en het herstel gewenst!
Snap de TS wel. Het is ook ook een hele verantwoording die je uit handen moet geven en best een opgave voor anderen om te moeten overnemen als dit niet je dagelijkse hobby is.
Echter Is het zoals het is en het komt vast allemaal wel goed. Sterkte met het herstel van de operatie
Ik ben een paar weken geleden aan mijn hand geopereerd en kon daarna ook een paar weken niks. Mijn paarden staan aan huis en ik moest alles uit handen geven aan mijn verzorgster toen. Daar voelde ik me ook best rot over, want ik weet hoeveel werk het is maar ze deed het met liefde en inmiddels kan ik het zelf weer. Laat het maar los TS, t komt goed en voor je het weet ben je er zelf weer voor ze!