tengeltje11 schreef:vind het altijd zo'n dooddoener van 'je reageert toch wel erg fel'.
hier ook ooit een klacht gehad.
paarden stonden op een kaal stuk,de weides waren bemest,dus ze mochten er nog niet op en iemand had een klacht ingediend omdat mijn paarden verwaarloosd werden,want ze mochten niet op de wei.
ook ik was behoorlijk pissig.
zelfs de politieman had niet echt begrip en zei 'dat hij het goed in de gaten zou houden'...had hem bijna een draai verkocht,als je maar zo'n commentaar kan geven....
als je je paarden in eigen beheer hebt,vloek je in de winter vaak genoeg,zou je niet liever willen dan dat je ze een grote,droge ruime plek kan geven,maar helaas wonen we niet in een droog en warm land.
dus ja,in de winter wordt er blubber gevormd.
als mensen dan een klacht indienen,is dat gewoon een aanval op je eigen werk,moed,liefde en volharding om de hele winter te ploeteren in de drek en je best te doen om er het beste van te maken.
dus tuurlijk ben je daar niet goed van.
en hoezo de andere kant bekijken?
als je niets van paarden kent,hoef je er ook geen klacht voor in te dienen,alvoor te oordelen moet je je maar gaan inlezen.
als mensen dat dan niet doen,moeten de instanties waar de klacht aankomt,dit toch doen?
die hoeven toch geen mensen een 'klacht' over te maken als alles gewoon ok is?
daar zit het fout,niet bij TS haar reactie.
Ik heb gelukkig een heel lieve en begripvolle agente die straks komt kijken. Heb haar ook al gezegd dat ik absoluut niet boos ben op haar, zij doet gewoon haar job.
En ja, ik ben boos om de melding, omdat de paarden op een stuk staan dat heel de winter relatief droog gebleven is. Enkel de laatste 3 weken krijgt de grond het water niet meer verwerkt en dan nog staan ze niet in de blubber. Er is een natter stuk, maar daar moeten ze alleen maar langs om naar stal te gaan of naar het bos. De paarden staan dan ook relatief droog al heel de winter. Vind het dan ook absurd om nu voor die 3 weken dat ze niet echt meer poeder droog staan, de instanties te bellen.