Ik heb ook zo een smeerpijp (hij is “wit” normaal gesproken..)
CINDY39
Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-20 22:46
Frummels schreef:
Ik volg ook! Wat een leukerds
Ik heb ook zo een smeerpijp (hij is “wit” normaal gesproken..) [ [url=m/JWRhKZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk dat je volgt!
En oh wat heerlijk ! Bijna niet aan af te zien dat hij wit hoort te zijn
Breanne was vandaag ook weer heerlijk vies...” leuk z’n waterplas...
Het word tijd dat het weer wat warmer word kunnen ze beide onder de douch
CINDY39
Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-20 22:46
18-02-2020
Vandaag maar even de camera mee gehad, helaas geen zon.... en helaas ben ik geen top fotograaf
maar het leuke aan deze foto hier boven vind ik dat ik over een paar maanden een gelijk soort foto kan maken en dan goed het verschil kan zien .. deze kleine meneer is nu bijna een maandje in ons bezit.
Na veel twijfelen, overleggen, na denken etc. Hebben wij besloten dat Nozem word aangeboden voor een ander goed huisje. En gaan we kijken voor een merrie. De stal waar hij nu staat kunnen we eigenlijk geen hengst houden. En om hem nu al te ruinen vind ik persoonlijk zonde “ wat een ander doet kan ik natuurlijk niks over zeggen” De juiste keuze maken is altijd moeilijk.. ik gun hem een 5 sterren huisje
Langzaam zoeken wij zelf verder naar een merrie, ook een grotere maat en rond een leeftijd van 2/3/4 jaar oud. Zodat we ook langzaam aan al wat dingen kunnen gaan oppakken. Uiteraard zal ik deze nieuwe merrie hier aan jullie voorstellen.
Wat jammer zeg Als het echt alleen om het castreren gaat dan zou ik dat persoonlijk gewoon doen? Mijne is ook vroeg geruind. Het zou zonde zijn als je niet weet wat er van hem terecht komt lijkt mij. En helaas is dat voor veel hengstjes wel de realiteit, zoals Dennis ook schrijft.
Brokjes, frummels, en dennis... ik begrijp jullie reactie’s... maar ik vind het persoonlijk wel zonde om hem te ruinen... ik hoop echter wel dat hij goed terecht komt! Helaas weet ik dat het de realiteit is dat dat niet altijd het geval is...maar doe wel mij best om een goed plekje voor hem te vinden..zelf ben ik aan het rond kijken voor merrie een wat grotere maat, en waar ik mee naar de keuring kan..