Merry X-mas!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Merry X-mas!

Hij was vandaag super fijn te rijden, hij was enthousiast maar bleef hartstikke netjes bij me! We hebben zelfs een paar pasjes galop uitgeprobeerd wat ontzettend goed ging! 

Hij was lekker energiek en we hebben heerlijk gereden op zo nu en dan wat communicatie foutjes na 

Ik hoop dat ik de toets heb gehaald, maar ik heb er een heel goed gevoel over 
In de ochtend een ochtendje heuvel klimmen met Abbe, altijd hartstikke goede training voor ze en prachtig hoe je het hele lichaam zo hard voelt werken bergop en bergaf. Wij gaan bij dit soort ritten ook vaak helemaal van de paden af, dus ze moeten ook echt goed nadenken waar ze de voeten neer moeten zetten
Abbe had in het weekend zijn eerste lange rit gereden sinds zijn blessure (niet met mij) en hij voelde hartstikke fit aan, dus dat was een goed teken! In de middag heb ik met Chaman mogen werken, dat is Josefins toppaard dus voel me altijd wel een beetje vereerd als ik weer 'ns met hem aan de slag mag. Chaman is ontzettend goed getrained maar wel erg gevoelig en gigantisch werkwillig. Het is dus vaak meer een training voor mij dan voor hem
Eerst even wat aan de hand wat grondwerk gedaan en lekker puzzelen hoe en wanneer ik mijn hulpen geef, en daarna wat dressuurmatig gereden op een touwhalstertje en met balkjes en tonnen gewerkt 

ik snap dat je daarvan geniet met en zonder paard
wauw.
Piekosjj schreef:Wat leuk om te horen Zebraatje, aan de UU of de SLU?
Dit weekend heb ik deelgenomen aan een 'grönt kort' (groene kaart) cursus, deze cursus moet je volgen en voltooien wil je wedstrijden mogen rijden in Zweden. Ik was in het begin een beetje bang, want alles zou in het Zweeds zijn incl een examen met praktijk etc .... Gelukkig viel het hartstikke mee en heb ik geen enkel Engels woord gesprokenIk hoop dat ik de toets heb gehaald, maar ik heb er een heel goed gevoel over
Ook zijn we vorige week verhuist en zijn we er hartstikke goed op vooruit gegaan met ons nieuwe appartement, vooral in de omgeving waar we nu wonen. Naast paardrijden is het hardlopen in de bossen een van mijn grootste hobbies, en we hebben nu verschillende natuurgebieden heel dicht in onze omgeving!