Een bijzonder kerstpaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AppleSter

Re: Een bijzonder kerstpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 11:36

Dat scheelt enorm, die van ons gaat nog dagelijks het land op met haar vriendjes. Heel veel plezier met je mooie kerstpaard!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 12:09

BriPi schreef:
Awww wat een leuke foto's! Echt een leuk setje en een mooi paard! Die flapoortjes... :')
Ik vind de derde foto echt grappig, maar die vijfde is mooi zeg! <3

Dankjewel <3 ben zelf ook wel trots op de foto's die je noemt :) heb er nog een aantal hele grappige tussen zitten, alleen nog geen tijd gehad om te bewerken :(

Het setje is trouwens echt fijn, dekje is stevig, zacht en niet dik (zit soort schuim in) en de rest is ook allemal fleece spul. Alleen bandages gebruik ik nooit en oornetjes amper hahaha

Carantona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 16:35

Wat leuk nog een perlino!
Ja schoonhouden van dit tintje is een drama pppfff maar in de zomer maakt de parelglans alles weer goed hahaha
Mijn kerstkadootje van vorig jaar is mijn PRE merrie Lana (lama A) die we kochten op SICAB in Sevilla

Inmiddels is ze enorm gegroeid en ik ben iedere dag blij dat ze bij ons is :-)

Afbeelding

Afbeelding

Carantona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 16:40

Dit is ze tijdens de keuring in Werkendam met dank aan ID Ivonka Dopieralski

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: Een bijzonder kerstpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 18:50

Wauw die is ook al zo knap <3 Alleen zo jammer dat de manen er af zijn :( Ik ben echt fan van lange manen en dikke staart hahah

Carantona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:20

Marije_1997 schreef:
Wauw die is ook al zo knap <3 Alleen zo jammer dat de manen er af zijn :( Ik ben echt fan van lange manen en dikke staart hahah

Tja dat hoort erbij tijdens de keuring het is vooral om zo de lijnen van de hals en achterhand goed te benadrukken/beoordelen.
De PRE merrie is zo op haar mooist (vindt ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 11:26

Carantona schreef:
Marije_1997 schreef:

Tja dat hoort erbij tijdens de keuring het is vooral om zo de lijnen van de hals en achterhand goed te benadrukken/beoordelen.
De PRE merrie is zo op haar mooist (vindt ik)

Ja dat snap ik, maar vind de pre met veel manen en staart vaak mooier uit komen hahaha. Maar dat is denk ik echt een kwestie van smaak.

Ik heb niet een echte pre, wel Iberisch. Maar hij heeft nu sportcoupe en z'n staart was vrij kort geknipt, zo zonde hahaha. Ik ben ook iemand die altijd graag hensgtenvlechten op de hals maakt. (en dit lukt me tot nu toe aardig goed.)