Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gini schreef:Ik vind de staleigenaar hier ook niet verkeerd hoor. Ze laat ruim op tijd weten dat ze er op die ene speciale avond/nacht niet is.![]()
TS, je bent geen crazy horse lady. Als jij je geruster voelt als je bij je paard bent, gewoon doen.
Nala schreef:Die voerbeurt om middernacht kan ze moeilijk geven als ze er niet is, maar die zal ik dan nu geven.
joyce83 schreef:Dat ze om 12 uur niet gaat voeren omdat ze weg zijn wil toch niet zeggen dat ze een hele voerbeurt over wilde slaan? Hier is ook niet altijd precies op hetzelfde moment dat het voer komt, vaak wel maar echt niet elke dag. Soms kan er wat tussen zitten dat het eten later komt. Daarbij eet die van mij niet eens met zulke dagen alles op, af en toe een hapje waardoor het hooi vaak bij de volgende voerbeurt nog ruim voldoende is (slobber wordt dan wel gewoon gegeten).
Oscar schreef:'k Gok zomaar dat de staleigenaresse het al zo op tijd gezegd heeft in de hoop dat iemand het een keer over zou nemen? Ze heeft het in elk geval op tijd aangekaart. Net als TS zou ik trouwens wel ergens in de buurt willen zijn. Zeker als ze buiten staan en er zou wat gebeuren dan kun je het waarschijnlijk niet voorkomen maar je bent er dan in elk geval snel bij.
MarliesV schreef:@Babootje, zou jij echt de hulpdiensten van te voren melden op welke locatie er dieren staan?
Waarom, met welk doel?
Want als iedere paardeneigenaar dit doet voor de oud en nieuw, mogen ze bij de hulpdiensten alleen voor die administratie al wel extra mensen inzetten.
(oprechte vraag trouwens!)