Maflinger_S schreef:Een nieuwe toner in je laserprintertje doen.
Oude toner eruit, nieuwe toner erin. Hoe moeilijk kan het zijn ... Nou, verdomd moeilijk. Het kreng past niet. Nog eens goed kijken of je wel de juiste hebt door het serienummer nog eens goed te lezen: ja dat klopt. Nog eens prutsen om dat kreng erin te krijgen. Hij past echt niet. Na een paar pogingen maar opgeven en manlief vragen om eens te kijken omdat jij weg moet.
Na terugkomst doet manlief de mededeling dat de nieuwe toner in het printertje zit. Wat was het probleem? Om de nieuwe toner zat een beschermkap, dat had ik niet gezien. Die beschermkap moet je er af halen voordat je de toner in de printer doet. Die kap is zo dun dat je de toner wel met de beschermkap in de printer kunt steken, met een beetje duwen, maar eenmaal in de printer was de beschermkap erin blijven steken, toen ik de toner er weer uithaalde omdat het niet paste. Manlief kwam erachter doordat hij de oude toner in de printer stopte om te zien waar het probleem zat en die ook niet meer in de printer paste. Met veel moeite de beschermkap uit de printer gewurmd en met succes de nieuwe toner geïnstalleerd.
Ik moet toch meteen denken aan dat verhaal van eem vriendin die als 5-jarig meisje voor iets een zetpil moest hebben. Haar vader zou die inbrengen maar vergat het folie eraf te halen. En zij bleef maar brullen en janken dat het zo'n zeer deed.