Eén van de redenen dat ik alleen slowfeedernetten heb met 'hoefveilige' gaten.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Katyatje schreef:Ik heb zelf de foto niet, maar ik heb ooit een keer mijn paard (toen nog niet van mij eigenlijk) aangetroffen in de wei met het halster vastgeklikt aan het halster van een ander paardGeeeeen idee hoe ze dat ooit voor elkaar gekregen hebben maar ze stonden er allebei als zielige schaapjes bij.
Katyatje schreef:Ik heb zelf de foto niet, maar ik heb ooit een keer mijn paard (toen nog niet van mij eigenlijk) aangetroffen in de wei met het halster vastgeklikt aan het halster van een ander paardGeeeeen idee hoe ze dat ooit voor elkaar gekregen hebben maar ze stonden er allebei als zielige schaapjes bij.
WesternWay schreef:Ik kan me nog zo herinneren dat een paard van bokt ‘gespietst’ was op een ronde boog van zo’n hooiruif . Zo bizar was dat!
LadyMadonna schreef:Geen foto van, maar mijn hoogdrachtige shetmerrie (aka wandelende skippybal) was met rollen in een kuil terecht gekomen, en lag met 4 pootjes omhoog midden in de wei. Ze kon echt geen kant op en we hebben haar overeind moeten helpen