Kabayo schreef:Hoe kan je wedstrijden rijden als je maar 2x per week kan rijden?
Makkelijk hoor. Het ligt alleen aan de ruiter of die er genoeg aan heeft. Ik deed met laatste paard niet anders. Ik reed in het begin 1 keer per week toen ik ging starten en later 2 keer per week. De andere dagen reed er iemand anders op met een lager niveau. Onervaren paard, maar waren heel succesvol samen. Telkens binnen paar wedstrijden een klasse door, kampioenschappen gereden in elke klasse.
Mijn eerste pony leaste ik voor de helft, dus reed ik 3 dagen. Ook daar reed ik wedstrijden mee.
EDIT: qua prijzen. Je gaat nu uit van de kosten van 2 manegelessen, maar lessen is iets anders dan vrij rijden. Ik betaalde bij mijn lease pony de helft van het stalgeld, maar bij het stalgeld zaten ook lessen, dus die waren al 'gedekt'. Als je een pony twee dagen least, maar daar geen lessen bij hebt komen die er ook nog bij. Het ligt er dus aan of er lessen bij zitten of wat het stalgeld is. Anders is er niet zoveel zinnigs over te zeggen.