ben benieuwd of het lukt met aanmelden Waha wil ook een pennymeisje op MSN !
Paintless
Geplaatst: 08-02-04 22:58
nee dat moet maar niet... op msn is me te druk
bakkie
Geplaatst: 08-02-04 22:59
Hahaha banketstaaf voor je vriend hihi ze heb wel een grappige fantasie he hihih
c_alsemgeest
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 14:45
Nou even een vervolg... Ik heb helemaal uitgelegd hoe ze bokker moest worden, maar ze snapte het toen nog niet
Dus vroeg ik of ik voor haar een account aan mocht maken dan kon ze ook haar foto's en zo aan alle bokkers laten zien, en gezellig praten op het forum (jaja ik kan zo bij het bokt-promotie team hehehehe ) Maar ze zei toen: nee laat maar heb er niet zo'n zin in... sh*t
mischien begon ze wel een beetje argwaan te krijgen door mijn grooooooote interesse in haar dressuur-cariëre Maar ik hou jullie op de hoogte van haar leuke verhalen En ik hoop dat ik d'r nog op bokt krijg }>
IngridM
Geplaatst: 09-02-04 14:56
ahhh vind het wel lief...........maar dat zal komen omdat ik zelf weer penny-meisje ben geworden....
zuppie
Geplaatst: 09-02-04 16:29
Heb net alles doorgelezen en ik moest er ook erg om lachen. Ben nog maar net lid van bokt (en neehee, ik ben geen pennymeisje, zie profiel), maar ik ken het begrip al wel (binnen twee dagen). Ik zag op televisie laatst ook een programma waar meisjes eigen paarden fokten op een website. Ze bestonden niet, maar toch ook weer wel. Misschien hoort zij bij die groep. Weet de naam van die site niet meer.
rona
Geplaatst: 09-02-04 17:26
Hahaha. Ik vind het echt jammer dat ze iet op Bokt komt want om deze verhalen kun je dubbel liggen van het lachen! Echt geweldig
c_alsemgeest
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 17:32
Melissa schreef:
:D ben benieuwd of het lukt met aanmelden Waha wil ook een pennymeisje op MSN !
moet je naar de penny site gaan daar hebben ze vast wel een forum/chatruimte... kan je een leuk penny-meisje uitzoeken en toevoegen aan je lijst Hhahahahahaha
Maar ik vindt het ook jammer dat ze niet gaat bokken had ik wel grappig gevonden, gezellig keuvelen dat ik laatst met mijn fallabella aan endurance heb meegedaan... en dat ik een zeepaardje heb gekocht en daar nu al ZZ-zwaar mee ben geworden...
c_alsemgeest
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 19:03
ik was net op msn en met mijn eigen penny-meisje gebabbeld... ik zal het gesprekkie er even opzetten om jullie mee te laten genieten ~~}>
Waarschuwing!!! Het is heeeel lachwekkend... ik heb net al bijna in m'n broek gezeken van het lachen [i]even voor de duudelukheid... ~(L)~ChantjuH~(L)~ helemaal flieft op muh nieuwe eskadron halster;):P hehehehe = ikkuh vanaaf weer rijden = penny-meisje
vanaaf weer rijden zegt: hooooi ik ga zo naar de manege!!! ~(L)~ChantjuH~(L)~ helemaal flieft op muh nieuwe eskadron halster;):P hehehehe zegt: Ohw leuk... ga juh op die shet rijden? die goed kan dressuuren? vanaaf weer rijden zegt: ja, ook maar ik ga ook op het paard van de baas van de manege rijde:) want ik kan het beste rijden van mijn les en daarom mag ik op hem rijden! het is een nederlandse volbloed en hij is 2 meter hoog!!! ~(L)~ChantjuH~(L)~ helemaal flieft op muh nieuwe eskadron halster;):P hehehehe zegt:Zooow das wel hoog;) vindt je dat niet eng hoor zo'n hoog paard als je normaal meestal op een shet rijdt? vanaaf weer rijden zegt: nee hor, ben nooit bang ik ga ook met dat paard naar het strand vanavond ~(L)~ChantjuH~(L)~ helemaal flieft op muh nieuwe eskadron halster;):P hehehehe zegt: in het donker? vanaaf weer rijden zegt: ja maar ik neem een zaklantaarn mee, en ik ga morgen ook met mijn shet die witte van de foto een wedstrijd rijden, anky komt daar ook heen op bonfire! en ik hoop dat ik beter ben dan haar:) ~(L)~ChantjuH~(L)~ helemaal flieft op muh nieuwe eskadron halster;):P hehehehe zegt: Bonfire is toch met pensioen? vanaaf weer rijden zegt: nee hij mag nog wel M rijden ~(L)~ChantjuH~(L)~ helemaal flieft op muh nieuwe eskadron halster;):P hehehehe zegt: oh ok... succes dan maar he(Y) ik ga weer buh bey (K) vanaaf weer rijden zegt: okeeeee doewj!!!
nou dit wilde ik jullie niet ondthouden hhahahah
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 09-02-04 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Yellowfish
Geplaatst: 09-02-04 19:26
Hahahahaaaa geweldig dit *ligt onder tafel*
Jammer dat ze niet komt bokken Was leuk geweest
c_alsemgeest
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-04 19:44
ja dat is zeker jammer...
En ik vond vooral het ras: nederlandse volbloed erg leuk wil er wel een foto van zien hahahahahha ga ik meteen de volgende keer als ze online is aan dr vragen wedden dat ik dan een foto van variant of balzfug ofsjow krijg hahahahahahahaah
Kwanyin
Geplaatst: 09-02-04 20:36
Wedden dat je een foto krijgt van een of ander arabische hengst, galoperend in zijn groene wei...(die weliswaar wel ergens in de USA staat (ow nee sorry dat is haar eigen achtertuin )
hahaha geweldig kind, ik hoop echt dat ze toch nog lid wil worden van bokt, een nieuw ras van 2 meter hoog is altijd de moeite waard om over te babbelen
Ecudes
Geplaatst: 09-02-04 22:40
Die kunnen we wel gebruiken in het pennymeisjes-topic in de HK!
Gracia
Geplaatst: 09-02-04 23:24
nou toevallig ben ik ook een pennymeisje enne ik rijd spuuer-mega-grad-penny-prix met mijn sghetlander dus wat banketstaaf jullie nou? jaloers?
c_alsemgeest
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 11:32
ja... ik moet toch wel toegeven dat ik best wel jalours ben...
ik hoop ook ooit met mijn fjordie-knol te strijden tegen anky en de dag daarna tegen jeroen dubbeldam
en dan nu de laatste hindernis van de barage! Chantal en de super-fjord rocky nemen de bocht kort, ze komen perfect uit... de afzet de sprong... BINNEN DE TIJD!!!!!!!!! chantal en rocky winnen voor het eerst op jumping Amsterdam! whoeoeoeoeohoeoeooeeo!!!
ik wil ook wel op een 2 meter hoog nederlands volbloed!!!! maar ik ga niet 2 meter springen met een shet, of wat dan ook!!!
maar euhm.. bonfire is toch dood???? of... vergis ik me???
Vonnie84
Geplaatst: 10-02-04 11:44
Neeee, Bonfire staat op de wai bai Veghel
MoniqueT
Geplaatst: 10-02-04 11:48
Bonfire leeft nog, staat lekker op pensioen bij Anky!
sherwood
Geplaatst: 10-02-04 12:12
maar hij mag lekker nog wel M rijden... dacht dat ze ZZ was met die shet??? of zou ze Z2 bedoelen komt vast in de krant als ze met haar shet van anky op bonfire wint!!!!
Mistic
Geplaatst: 10-02-04 12:21
Nou ik ga dan maar snel de kranten in de gaten houden . Ik wil dit echt niet missen. Haha
Ludora
Geplaatst: 10-02-04 13:53
Dit is echt geweldig !!! hahahahahhaa....... Als ze op bokt komt wel ff melden he !!!
Georgette
Geplaatst: 10-02-04 14:51
Whahaha, echt grapppig!
Yessy
Geplaatst: 10-02-04 16:42
haha als ze zich aanmeldt op bokt wordt het echt lol en je hoeft dit topic niet te verwijderen hoor, die zal ze toch niet vinden
Maikuh
Geplaatst: 10-02-04 18:08
Whahahaah dat penny meisje heeft lol Heb je nog meer van die leuke msn gesprekken?>
c_alsemgeest
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-04 18:33
ja heb wel meer leuke gesprekken op msn... maar niet zooooo leuk als met mijn penny meisje Ze gaf mij een link van het 2 meter hoge nederlandse volbloed paardje...
Nou die kwam mij wel heeeeeeel bekend voor en ik kan jullie vertellen... hij is geen 2meter en luisterd naar de naam van onze hoofdstad rarararara wie is het???
Toch wel leuk dat ze hem een lekker strand ritje geeft... alleen zit ze er op deze foto nèt jammergenoeg niet op