Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liekec schreef:Ik ben begonnen, kan woensdag wel even foto's maken. Vind de lay-out met die stippen eigenlijk heel rommelig en niet fijn schrijven... Ook met de lijst die je maakt, loopt er een stippenlijn precies door het midden.. moet je daar dan op, onder of boven schrijven?![]()
Anyway, het werkt niet heel prettig vind ik.
Maar ik zal woensdag even een foto maken
Janine1990 schreef:liekec schreef:Ik ben begonnen, kan woensdag wel even foto's maken. Vind de lay-out met die stippen eigenlijk heel rommelig en niet fijn schrijven... Ook met de lijst die je maakt, loopt er een stippenlijn precies door het midden.. moet je daar dan op, onder of boven schrijven?![]()
Anyway, het werkt niet heel prettig vind ik.
Maar ik zal woensdag even een foto maken
Maar net hoe jij wilt... think outside the box![]()
Althans... dat is de manier waarop ik die stippen interpreteer... Het is hooguit een guideline om niet helemaal scheef te gaan. Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar ik heb een sterke afwijking naar beneden als ik geen lijntjes hebOf in dit geval stipjes
_San87_ schreef:Zo, ik heb zojuist een doel gesteld voor de training van deze week:
Deze week wil ik trainen op ontspanning, in zowel de paardenmond als mijn hand, de aanleuning dus, en ik wil het wijken meer bevestigen.
We zitten nu op zo'n 60-70% bevestigd. Ze vindt het nog moeilijk constant ontspannen te blijven in het zijwaarts gaan, daar wil ik op trainen deze week.
Morgen komt de zadelmaker, zondag de osteopaat. Dat ook meteen genoteerd in de jaarplanning.
Ook heb ik mijn wedstrijd van vorige week ingevuld, het ging heel goed, dus best leuk om te analyseren. Protocollen heb ik erbij geplakt.
Maartje_M schreef:_San87_ schreef:Zo, ik heb zojuist een doel gesteld voor de training van deze week:
Deze week wil ik trainen op ontspanning, in zowel de paardenmond als mijn hand, de aanleuning dus, en ik wil het wijken meer bevestigen.
We zitten nu op zo'n 60-70% bevestigd. Ze vindt het nog moeilijk constant ontspannen te blijven in het zijwaarts gaan, daar wil ik op trainen deze week.
Morgen komt de zadelmaker, zondag de osteopaat. Dat ook meteen genoteerd in de jaarplanning.
Ook heb ik mijn wedstrijd van vorige week ingevuld, het ging heel goed, dus best leuk om te analyseren. Protocollen heb ik erbij geplakt.
Goes bezig!
Ik doe deze week niet aan een weekdoel. Dit weer is echt ellendig, de bak is meer een zwembad dan een rijbak
_San87_ schreef:Ik ben wel benieuwd hoe jullie het droomdoel hebben ingevuld. Mijn droomdoel is weer Z rijden, en dat is gewoon heel erg haalbaar. Dus ik vond t erg lastig invullen. Heb de helft ook leeg gelaten.
Maartje_M schreef:Zou ook wel een binnenbak willenPaardlief vindt zwemmen echt not done (je bent een echte dame of je bent het niet) en die gaat echt schuiven in zo'n blubberbak, dus we staan noodgedwongen even op een laag pitje
Ik heb niet echt een droomdoel. Ik zou heel graag wedstrijden gaan rijden, maar door een druk gezin met kleine kinderen is dat nu niet mogelijk en aangezien Elevada ook al wel 12 is durf ik dat met haar niet meer als doel te stellen
liekec schreef:_San87_ schreef:Ik ben wel benieuwd hoe jullie het droomdoel hebben ingevuld. Mijn droomdoel is weer Z rijden, en dat is gewoon heel erg haalbaar. Dus ik vond t erg lastig invullen. Heb de helft ook leeg gelaten.
Same here, dus ik viel stil bij de beperkingen en wat daar dan je positieve gedachtes voor zijn.
Ja, ik snap dat je een eigen draai kan geven aan die stipjes. Maar ik vind ze gewoon onhandig geplaatst en te donker om doorheen te schrijven