Wat een gave foto's verder zeg!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(Ze zijn zo nauw verwant aan elkaar omdat ze van dezelfde stoeterij komen.)xYaartje schreef:Wat een mooie foto’s! En even heel off topic. Onwijs leuk dat je ook een Spaanse Waterhond hebt! Mijn ouders hebben er ook een die inmiddels 15.5 is. Ras is niet heel bekend hier en denk in Amerika nog minder bekend?
Prachtig ook met lange staart!
Heb je nog een foto van hem waar hij droog is?
die van mij is nu 9
) en ja zonde dat ze in spanje nog altijd die staart couperen 

JoSav schreef:Mooie foto’s, zeg. En vooral de Marwari’s zijn natuurlijk helemaal het einde. Zo’n leuk ras. Ook erg leuk om dan als afsluiter Magnatli te zien. Familie van mijn Tekes! Zijn moeder is nl. de grootmoeder van mijn oudste merrie en zijn vader een halfbroer van de vader van die merrie.(Ze zijn zo nauw verwant aan elkaar omdat ze van dezelfde stoeterij komen.)
En wat een leuke hond heb je!

RianneH schreef:Wat een gave locatie, en je hebt prachtig de sfeer vastgelegd en het is meer dan gewoon laten zien wat er te doen was, schitterende kleine kunstwerkjes. Mooi

. Zou hem echt geen 9 hebben gegeven. Eerder rond de 5/6
.
. Neemt niet weg natuurlijk dat ze een onwijs leuke hond is
. Zal zien of ik via PB even een foto kan sturen
. nenahdm schreef:Oh wat leuk zeg! ik had geen idee uiteraard
Magnatli dus. Weinig toevallig beginnen de namen van mijn beide Tekes ook met een M, erfenis van Mimoza, de moeder van Magnatli.