dat altijd iets onverwachts kan doen, hoe braaf hij ook is. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Van de boer moet ik het zelf weten, maar t is wel op eigen risico juudje schreef:de mensen die vallen die zonder cap rijden is het altijd nog hun eigen schuld!
. Als ik ooit aan een val hoofdletsel zou overhouden dat door een cap te voorkomen was geweest, dan zou ik dat zeker rot vinden (als ik dan nog iets te vinden heb dan). Aan de andere kant kan ik morgen ook door een auto overreden worden of knockout geslagen worden door een struikrover en dan heb ik ook geen cap op. Ik kan door het dragen van een cap mezelf zo gaar voelen, waardoor ik niet meer kan handelen zoals zou moeten en daardoor een ongeluk krijgen. In het leven is nu eenmaal niets zeker...CCCCorine"]
[quote="juudje schreef:de mensen die vallen die zonder cap rijden is het altijd nog hun eigen schuld!
. Als ik ooit aan een val hoofdletsel zou overhouden dat door een cap te voorkomen was geweest, dan zou ik dat zeker rot vinden (als ik dan nog iets te vinden heb dan). Aan de andere kant kan ik morgen ook door een auto overreden worden of knockout geslagen worden door een struikrover en dan heb ik ook geen cap op. Ik kan door het dragen van een cap mezelf zo gaar voelen, waardoor ik niet meer kan handelen zoals zou moeten en daardoor een ongeluk krijgen. In het leven is nu eenmaal niets zeker...
ook niet toen ik daarna 1x in de week dressuurles had op een IJslandse ruin van 7 jaar ...
Lisa_Melody schreef:Ik rij altijd met cap. Een paard is en blijft een dierdat altijd iets onverwachts kan doen, hoe braaf hij ook is.
had er niet aan gedacht denk ik (vreselijk dom!)
), wapperende jassen en slecht schoeisel om maar eens wat te noemen hoor je zelden of nooit wat terwijl daardoor ook de meest vreselijke verwondingen kunnen ontstaan.