Een gokje wagen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Melewel94

Re: Een gokje wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-19 08:10

Heb even gezocht maar kan ruitje z'n topic zo 123 niet vinden :=

Ik ben denk ik ook wel lichtjes bevooroordeeld over dravers, maar goed, 9 van de 10 dravers zijn ook op de baan geweest. In mijn geval dus niet. :)

En we hebben nog tijd zat. hij is nog geen jaar oud, eer dat er een zadel op komt zijn we al weer 3 jaar verder :j

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 08:14

Oh janus dat is idd een draver handelaar...
De mijne komt ook uit die hoek vandaan, een dametje die voor hem werkte. Blijken niet zul je fraaie mensen te zijn. Voor de ervaring mag je een pb sturen.

Mijn draver doet het in de dressuur erg leuk hoor. Zou daar niet zo bang voor zijn. Daarbij zijn het erg lieve fijne en nuchtere en eerlijke dieren om mee te werken.

En idd. Als je zegt dat je een draver hebt, hebben de meeste mensen er meteen een mening over, had ik ook. Maar toch heb ik er een. En zou hem voor geen goud willen missen.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-19 08:41

Sharonaa_ schreef:
Oh janus dat is idd een draver handelaar...
De mijne komt ook uit die hoek vandaan, een dametje die voor hem werkte. Blijken niet zul je fraaie mensen te zijn. Voor de ervaring mag je een pb sturen.

Mijn draver doet het in de dressuur erg leuk hoor. Zou daar niet zo bang voor zijn. Daarbij zijn het erg lieve fijne en nuchtere en eerlijke dieren om mee te werken.

En idd. Als je zegt dat je een draver hebt, hebben de meeste mensen er meteen een mening over, had ik ook. Maar toch heb ik er een. En zou hem voor geen goud willen missen.

Pb gedaan :)

DreamB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:03

Melewel94 schreef:
Nog even gegoogled, blijkt een handelaar geweest te zijn. Janus van nierop.

dan denk ik dat het een draver is want er staan veel foto's van dravers voor een sulky :)

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 09:43

Melewel94 schreef:
Heb even gezocht maar kan ruitje z'n topic zo 123 niet vinden :=

Ik ben denk ik ook wel lichtjes bevooroordeeld over dravers, maar goed, 9 van de 10 dravers zijn ook op de baan geweest. In mijn geval dus niet. :)

En we hebben nog tijd zat. hij is nog geen jaar oud, eer dat er een zadel op komt zijn we al weer 3 jaar verder :j

Ik vind dat oprecht jammer, dat mensen zo bevooroordeeld zijn over dravers, want het zijn echt hele fijne paarden. Maar idd zoals je zegt, voorlopig ligt er nog geen zadel op dus leer je paard eerst maar lekker kennen :+

Dit is het topic dat ik bedoelde van Ruitje [AR-ITP] [VOLG]snelheid op Bokt, volg onze koersdravers

De eerste draver die ik onder mijn kont kreeg was mijn beste maatje, een wat ouder paard (19) dat wel op de baan gelopen had maar slechts maar een paar keer, paard was niet snel genoeg. Hoe vaak ik tijdens een buiten rit op een recht stuk in verlichte zit langs de weg vloog terwijl mijn paard in volle draf ging, fantastisch. Ik heb mijn paard nooit meer vertrouwd dan dit paard! Dus zet je 'vooroordelen' aan de kant, geniet van je paard, en leer hem kennen zoals hij is :D

Mijn bericht is alleen maar positief bedoeld hoor, mocht je het verkeerd opvatten :+

Melewel94

Re: Een gokje wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-19 09:58

Ik vat het ook helemaal niet verkeerd op! :D

Daarom heet het een vooroordeel, hij mag het tegendeel gaan bewijzen :D

Vaak kom je naar huis wat je eigenlijk niet wilde, en dat blijkt nu :=

Ik denk zo, alles gebeurd met een reden :) het had zo moeten zijn :o