Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Misty12 schreef:Nee nee we hebben nog niks betaald. Dat paard staat al wel even te koop en die vakanties waren al gepland. En nee ik word niet achterdochtig. Ze hebben het paard zelf gefokt en dus al die jaren al in hun bezit. Zodra ze hier op stal staat en officieel van mij is,krijgen jullie foto's te zien.
truus1957 schreef:Het voelde goed, maar galop durfde je niet aan. Wilde jaren geleden een paard kopen en heb er tig bekeken en proefgereden. Als het goed voelde waagde ik wel een galopje, kan me toch niet voorstellen dat je een paard koopt zonder ermee gegaloppeerd te hebben.
truus1957 schreef:Het voelde goed, maar galop durfde je niet aan. Wilde jaren geleden een paard kopen en heb er tig bekeken en proefgereden. Als het goed voelde waagde ik wel een galopje, kan me toch niet voorstellen dat je een paard koopt zonder ermee gegaloppeerd te hebben.
elnienjo schreef:truus1957 schreef:Het voelde goed, maar galop durfde je niet aan. Wilde jaren geleden een paard kopen en heb er tig bekeken en proefgereden. Als het goed voelde waagde ik wel een galopje, kan me toch niet voorstellen dat je een paard koopt zonder ermee gegaloppeerd te hebben.
Dit dus.
De (ren)galop moet juist goed voelen en ik zou er een paar sprongetje mee gemaakt hebben. En hem los willen zien springen.
Misty12 schreef:Ze valt in een lagere prijsklasse.
En zolang staat ze nog niet te koop. Een paar maanden geloof ik.
rien10 schreef:Precies. En op de vraag "wilt u hem eerst los zien?" is het antwoord standaard "nee".
Ik geloof best dat hij los mega groot kan draven of galopperen. Maar wat heb ik daar aan? Ik koop hem niet om los te laten lopen, ik koop hem om te rijden. Bovendien kan je meteen zien hoe hij is als je er "koud" op stapt.