Misschien kijken bij mensen met trekpaarden? Daar wordt ook vaak gemend dus dan zou je ook op die manier aan je vitamine p(aard) kunnen komen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mars schreef:Inderdaad de kop in het zand methode. Daarbij worden de mensen die de boodschap brengen vaak weggezet als pesters en wordt er met termen als "bodyshaming" gegooid. Op social media zie je het ook. Vaak worden daar echt heel vriendelijk gebrachte reacties zonder pardon verwijderd. De KNHS heb ik de indruk, wil wel wat, maar kan ook (nog) niet veel. Een concrete grens stellen en die in de reglementen doorvoeren is natuurlijk ook gewoon lastig. Mi zouden juryleden gerust met onvoldoendes mogen strooien met "ruiter stoort paard", maar zij weten ook wel dat zij dan vervolgens weer compleet zwart gemaakt worden. Het is een lastig probleem omdat veel mensen het allemaal veel te persoonlijk opvatten.Mee eens hoor purny, maar die TSsen steken liever de kop in het zand in het kader van ‘als mijn paard last van me heeft zou hij wel staken’.
Terwijl deze TS duidelijk wel open staat voor inbreng, wat idd top is.
Duhelo schreef:Een beetje een grote man weegt ook al snel 100-110 kilo, zeker als die persoon nog wat gespierd is.