Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xJitskee schreef:Inderdaad noooooit zonder fatsoenlijk schoeisel tussen de paarden. Ook niet om een halstertje af te doen of een bakje voer neer te zetten. Zo stond ik vandaag mijn paard te wassen, bikini aan en stalschoenen (ariat barnyard) eronderGeen gezicht, maar mijn voeten zijn me meer waard
SammyFloor schreef:Sinds 5 jaar heb ik de ene ontsteking na de andere aan mijn beide grote tenen, sinds vorig jaar nog eens wildvleesgroei erboven op met heel veel etter. Na de operatie heb ik nooit meer een normale teennagel gehad en die zal ik waarschijnlijk nooit meer hebben.
Ik weet niet meer wat voor schoenen ik droeg toen het paard op mijn tenen stond, maar het waren al zeker geen slippers of sandalen. En die zal ik nooit meer kunnen dragen zonder vreemd aangestaard te worden.
MarijeCR schreef:Onderschrijf ik helemaal. Mijn kind heeft altijd dichte schoenen op stal aan. Dus ook vandaag 36 graden bergschoenen. En ik stal schoenen. Hoefsmid heeft mij ooit wat heftige verhalen verteld over open schoenen en inderdaad ook het gevaar van stalen neuzen. (Ombuigen)