na twee rondjes ben ik wat gaan hangen maar ook dat was geen probleem voor hem. Daarna zijn we meteen gestopt en hebben we lekker uitgestapt. Ik ben weer erg trots
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
na twee rondjes ben ik wat gaan hangen maar ook dat was geen probleem voor hem. Daarna zijn we meteen gestopt en hebben we lekker uitgestapt. Ik ben weer erg trots
Ik ben er zo blij mee!
Op de nieuwe stal staat hij weer in een groepsstalling met schuilstal en uitloop. Er zijn hier ook veel menners dus dat is voor ons wel erg leuk. Ook zijn er leuke uitrijmogelijkheden, maar dat vindt Pepper nog erg spannend. Al komt dat denk ik ook doordat ik niet goed leiding geef en er met mijn hoofd niet helemaal bij ben de laatste tijd.
Dus we gaan vanavond weer rustig beginnen met wat grondwerk en dat zo'n 3-4 keer in de week doen gecombineerd met wandelingen. Als dat goed gaat weer eens lange lijnen en daarna pas weer voor de sulky.

Pepper heeft er altijd zin in gelukkig. Behalve als ik er niet bij ben met mijn hoofd, haha. Hij is zo gevoelig voor mijn humeur/gevoel..