Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liselot schreef:Ik had altijd maatje 34 en droeg van pikeur met leren zit maat 42. Die vielen zo verschrikkelijk klein! Nu met mijn maatje 36/38 kom ik daar echt niet meer in. Vind het belachelijk dat je een broek vaak meerdere maten groter moet kopen.
Storm schreef:Dat je mond ervan open valt, oké.
Dat je deze mening hebt, ook oké.
Dat je dit op bokt gaat verkondigen en zo een hoop paardenliefhebbers pijn doet en er even inwrijft dat jij géén maat 50 hebt en blijkbaar een probleem hebt met mensen die dit wel hebben, niet oké.
Mars schreef:Storm schreef:Da8t je mond ervan open valt, oké.
Dat je dit op bokt gaat verkondigen en zo een hoop paardenliefhebbers pijn doet en er even inwrijft dat jij géén maat 50 hebt en blijkbaar een probleem hebt met mensen die dit wel hebben, niet oké.
Ik heb geen probleem met mensen die maat 50 hebben, ik heb er een probleem mee als ze op een paard gaan zitten.
Storm schreef:Prima, maar maak daar geen topic over.
Matheno schreef:Liselot schreef:Ik had altijd maatje 34 en droeg van pikeur met leren zit maat 42. Die vielen zo verschrikkelijk klein! Nu met mijn maatje 36/38 kom ik daar echt niet meer in. Vind het belachelijk dat je een broek vaak meerdere maten groter moet kopen.
Huh? Ik heb maat 40 en moet van pikeur juist maat 36 aan. Mijn heupen zijn niet breed, en heb een vrij recht model. De pikeur broeken lijken vooral gemaakt voor mensen met slanke taille en brede heupen, haha.
Kinke schreef:ik denk dat ik maar eens een topic ga openen dat iedereen die een paard heeft die niet minstens 16 uur per dag buiten staat het paard moet verkopen of een andere stalling moet zoeken. Ik heb er namelijk een probleem mee dat mensen hun paarden zo houden.
Wesco schreef:Mars schreef:Ik heb geen probleem met mensen die maat 50 hebben, ik heb er een probleem mee als ze op een paard gaan zitten.
Heb je alleen op internet zo n grote bek? Of zeg je het ook als het een stalgenoot is?
Mars schreef:Storm schreef:Dat je mond ervan open valt, oké.
Ik heb geen probleem met mensen die maat 50 hebben, ik heb er een probleem mee als ze op een paard gaan zitten.
Storm schreef:Prima, maar maak daar geen topic over.
Wesco schreef:Mars schreef:Ik heb geen probleem met mensen die maat 50 hebben, ik heb er een probleem mee als ze op een paard gaan zitten.
Heb je alleen op internet zo n grote bek? Of zeg je het ook als het een stalgenoot is?