Wat ik het allerleukste vind, is dat dit een "echte" B- combinatie is. De nummer twee was een pony die op dezelfde dag ook in de M1 liep. En de kampioen BC loopt volgende week in de Z2. Heb ik toch meer respect voor deze combi!
ohw Lotte, nu zie ik pas dat jij het bent. Wat gaaf en wat een supertoffe pony. Jij weet wel de gave paarden dr uit te halen zo te zien. Van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook voor je buurmeisje. Dat ze dat zo maar even doet. Knap hoor. Ze heeft een super instructrice aan jou maar ze moet het op dat moment toch ook maar even doen.
Getup
Geplaatst: 12-03-19 09:48
Tsja, B is B,toch ? En amazone ook al verder? Denk,dat deze pony voor wat simpele ruiters met H-t-k pony's ook heel indrukwekkend is. Begon met mijn giga hete Z ruin in de L. Nou,dat was niet geinig,hij toverde zijn hele repertoire uit z'n hoge hoed
Denk,dat deze combinatie sowieso in de volgende klasses ook heel goed gaat scoren.
Mooie combinatie! Ook ik had het litteken niet eens gezien tot iemand er op wees. De uitstraling en het rijtechnisch mooie makkelijke plaatje trokken al mijn aandacht. Ik zie nog een naam op de uitslagenlijst die ik "ken". Of er rijdt een Nederlandse bij ons mee, of er reed een belgische op jullie NK mee. één van de twee.
SplashIsLief
Geplaatst: 12-03-19 13:43
Wat een super knap stel Gefeliciteerd met deze overwinning!
Ah wat een fantastische combinatie, heerlijk om naar te kijken! Zal jullie met mijn pony's account eens opzoeken op insta, altijd leuk om te volgen. Gefeliciteerd