Als je het maar voor jezelf doet/ gedaan hebt (en er ook niet in doorslaat natuurlijk

Ben benieuwd naar je nieuwe business ook, gaat vast goedkomen.
Fijne verjaardag en ik kijk uit naar nieuwe foto’s.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x_Elise schreef:Sorry maar ik vind het steeds dieronvriendelijker worden. Dit zal ik wel niet mogen zeggen en heel bokt op mijn rug krijgen. Maar ik vind het écht onverantwoord.
Peelie schreef:Astrid. Ik heb er geen een meer die niet flubberd. Er super lelijknou ben ik vandaag jarig. Extra rede om idd nieuwe te kopen
![]()
Voor de business zou ik zeggen volg dat facebook pagina.de eerste 2 weken waren al erg goed iig
Es_ther schreef:Peelie schreef:Astrid. Ik heb er geen een meer die niet flubberd. Er super lelijknou ben ik vandaag jarig. Extra rede om idd nieuwe te kopen
![]()
Voor de business zou ik zeggen volg dat facebook pagina.de eerste 2 weken waren al erg goed iig
Naar is dat he, als alles te groot zit. Maaar.... kleinere maten shoppen is wel weer leuk
Vulina schreef:Ik vind het er prima uit zien![]()
Ik zie liever een netjes rijdende "vollere" amazone, dan een hangende, plukkende, bonkende, trappende slanke amazone
Vulina schreef:Ik vind het er prima uit zien![]()
Ik zie liever een netjes rijdende "vollere" amazone, dan een hangende, plukkende, bonkende, trappende slanke amazone
Vulina schreef:Er zijn zat amazones, zonder enige balans of enigzins rijvaardigheid. Waarom stappen die dan elke keer op? Omdat ze het leuk vinden, niet omdat ze het kunnen.
Offline90 schreef:TS, stapt erop omdat het haar eigen paard is dus niemand kan het haar verbieden behalve zij zelf. Wellicht weet iemand hoeveel gewicht erop een Haflinger mag want ik kan het zelf nergens vinden?
purny schreef:Offline90 schreef:TS, stapt erop omdat het haar eigen paard is dus niemand kan het haar verbieden behalve zij zelf. Wellicht weet iemand hoeveel gewicht erop een Haflinger mag want ik kan het zelf nergens vinden?
15% van het gewicht. Dus neem het gemiddelde van de haf.
Waar ik me wel over verbaas is dat wanneer een andere bokker iets aan de zware kant is zij helemaal word afgebrand en dit geaccepteerd word.
Cinnepin schreef:Vulina schreef:Ik vind het er prima uit zien![]()
Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken.
Ook k vind ts echt niet op de pony passen. Het wordt zo vaak gezegd, elk topic weer...gaat er bij de ts dan geen lampje branden? Waarom perse rijden? je bent te groot voor het zadel, dit geeft ook nog eens verkeerde druk.
Ik zou echt wel willen weten waarom je toch steeds op stapt?
Cinnepin schreef:Ja maar je ziet ook dat ts op de oude foto slanker is dan op de nieuwere foto's. Ook op de oude foto werd ze al te zwaar gevonden in een ander topic, en volgens mij is ze daarna nog zwaarder geworden en toch opstappen. Dat ze nu natuurlijk afgevallen is, is helemaal goed. Maar dat neemt niet weg dat ze toch steeds is opgestapt! En ik geloof niet dat ts ineens 50 kilo lichter is.