3 jaar en voor ons beide eerste keer op het strand aan de echte Noordzee Bucketlist ding haha En een kleiner strand met mn 2 toppers. Helaas beide overleden in 2017
tijdens de sokkenwasrit met mijn toenmalige verzorgpony die ik nog steeds enorm mis. heb nog wel meer strand foto's maar niet op mijn telefoon.
TessJazz
Geplaatst: 28-02-19 21:33
JosefienE
Geplaatst: 28-02-19 22:45
Met een eigen paard naar het strand is nog wel een droom, helaas is mijn paard al 27 en kan ze niet meer op de trailer en is het strand ver weg. Maar in Denemarken heb ik echt een geweldige rit mogen beleven!
Voorop in galop, bitloos en zonder zadel!
Cheminee
Geplaatst: 28-02-19 22:59
Haha ik heb er duizenden, wij wonen naast het strand Maar dit is de foto waar ik het meest trots op ben!
Wij hebben al 2 keer een ongelukje gehad in het water en daarna durfde Che niet meer langs de waterkant te lopen. Maar met vertrouwen en de juiste mensen om ons heen is het toch gelukt!
Oeh strandfoto's! Helaas woon ik niet echt in de buurt, en is het een hele onderneming om te gaan. Laatste keer fotograven geregeld:
aaidaa
Geplaatst: 02-03-19 10:42
LisaVH96 schreef:
@wicky,dat is ook mijn favoriete uitzicht en op 2 als je weer terug rijd het duin in en dan op het hoogste punt over de duinen kijkt
Ja, dat uitzicht als je net bovenop de duin aankomt, dat is ook altijd geweldig!
Marielllee
Geplaatst: 02-03-19 10:49
Wat een geweldige foto's komen er voorbij.
Foto 1 is mijn eerste keer op het strand, de tweede foto is vorige week zondag gemaakt. Hier mocht ik na een fotoshoot even 'rond hobbelen' op de prachtige PRE hengst Spekkie