And our story has begun...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Re: And our story has begun...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:22

Wat een knapperd <3 <3

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:24

Wat een ontzettend leuk paard! Ik vind dat je het echt heel fijn aanpakt met haar en ben benieuwd naar jullie progressie

Thestral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:31

wauw, wat heb jij dat paard weer lekker op kunnen knappen zeg. Echt heel erg wat zij allemaal heeft door moeten maken. Belachelijk dat die western mensen haar zo verrot gereden hebben met die bitten. Te triest voor woorden en echt geen goed woord voor over. -O-

Ontzettend fijn dat ze jou is tegengekomen en dat jij haar wel van haar pijnen en ongemakken hebt af kunnen helpen. Dit zal in jullie band ook positief zijn. Heel veel geluk verder gewenst samen <3

timmysytse70

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:45

wat een aparte kleur! heel veel succes met haar

melissssssx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 00:07

moos1984 schreef:
Hee bekende polder! Wat een leuk paardje heb je en mooie vooruitgang ook. Ik heb jullie laatst denk ik zien lopen in de verte toen viel haar mooie kleur me op. Wij staan aan de andere kant van de polder met onze paardjes

Haha wat toevallig! Misschien kom ik je wel een keertje tegen :)

Witchcraft schreef:
wauw, wat heb jij dat paard weer lekker op kunnen knappen zeg. Echt heel erg wat zij allemaal heeft door moeten maken. Belachelijk dat die western mensen haar zo verrot gereden hebben met die bitten. Te triest voor woorden en echt geen goed woord voor over. -O-

Ontzettend fijn dat ze jou is tegengekomen en dat jij haar wel van haar pijnen en ongemakken hebt af kunnen helpen. Dit zal in jullie band ook positief zijn. Heel veel geluk verder gewenst samen <3

Ja ik kan het ook echt niet geloven! En haar dan te koop zetten omdat ze te pittig is :roll: Er was daar maar een meisje die met haar begaan was en van alles probeerde om haar te helpen, maar het boeide de staleigenaar gewoon niks. Gelukkig is dat allemaal voorbij en vindt ze het fijn bij mij. We groeien inderdaad echt naar elkaar toe!

Bedankt iedereen voor de lieve woorden!

melissssssx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 20:49

Vandaag voor het eerst onder het zadel naar buiten geweest! Aan de hand is ze de rust zelve, maar dit was wel heeeel spannend ineens. We kwamen het bruggetje niet over, dus toen maar weer lekker terug geweest. In totaal maximaal 10 minuten weg geweest, maar ze was zeeeer onder de indruk := De eerste stap richting lange buitenritten is in ieder geval gezet! Afbeelding

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:57

Ooohhh, nou heb je je paard d'r zin gegeven; dat gaan nooooooiiiit meer goed komen...... _O- _O-

Heel herkenbaar. Mijn taart is de stoere muts van de kudde, totdat ze alleen en zonder achter mijn rug te kunnen kruipen, het bos in moet.......

Gaat goed komen hoor, maar kost even :D

melissssssx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 18:19

Vandaag is de osteopaat weer geweest! Ze heeft haar voer gecontroleerd en dat was allemaal prima. Toen heeft ze gekeken waar ze vast zat en dat viel eigenlijk heel erg mee. Rechtsachter en rechtsvoor zaten iets in de knel en aan de linkerkant in haar hals een werveltje. Ze vond haar ook echt vooruit gegaan in vergelijking met de vorige keer. Ze straalde veel meer rust en openheid uit. Altijd leuk om te horen :) Het enige wat echt een probleem voor haar was, was de atlas. Die zat weer vast. Nu had ik dat ook al verwacht, want ze had de laatste dagen weer last van hoofdpijn. Gelukkig is ze daar nu zo goed als vanaf! Verder moeten we lekker zo doorgaan als dat we doen en komt ze over een paar maandjes weer terug :)) Na de behandeling heeft ze heeeerlijk lopen soezen in het zonnetje. Ik geniet echt van zo'n dag. Hier nog wat foto's van tijdens en na de behandeling.Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Langzamerhand komt haar zomervacht weer tevoorschijn, dat betekent spikkels op dr neus en ogen :):)