Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Icecrystal schreef:Jeetje wat een pech.. Heel naar.
Hoe is het voermanagement van jullie nieuwe stal? Met al die maagzweren zou je ze toch het beste op onbeperkt kunnen zetten..
Icecrystal schreef:Jeetje wat een pech.. Heel naar.
Hoe is het voermanagement van jullie nieuwe stal? Met al die maagzweren zou je ze toch het beste op onbeperkt kunnen zetten..
pompadour schreef:als de foto's van de paarden zag, vindt ik ze heel mager . Dan heeft de manege eigenaar de paarden niet goed voor de paarden verzorgd.
En ik vind het fijn voor paarden dat ze nu een beter leven hebben .
Op de manege waar ik vroeger reed en waren de manege paarden iets te dik .De eigenaar vind dat de paarden vlees op hun botten moeten hebben . De oudere paarden dus ook pensioen paarden werden in de winter wordt in de winter bewust dikker gemaakt. Omdat zij in het voorjaar het zwaarst hebben met de rui.
beatje schreef:Ik zou wel mijn pensionstalling eens onder de loup nemen als ik jou was.
Ik vind paardekuil zeker bij 2 paarden die blijkbaar last van het eten hebben nu niet direkt ideaal.En ook bij devil het verdenken van een gebroken been,als je dat denkt is 9/10 een hoefzweer.
Ik vraag me af of je niet te onbezonnen en te enthousiast aan een avontuur begonnen ben.Dit slaat zeker financieel een enorme put in je bankrekening.
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en vind het knap dat je zo je best doet voor de paarden.