Jeetje, dat was een heel gedoe om het geheim te houden en vervolgens iedereen op de juiste tijd op de juiste plek te krijgen. Je schrijft zodanig dat ik bijna zin kreeg om er plaatsvervangend 1 (of 2) bij hun oor te pakken en naar de juiste plek te slepen.
Ben benieuwd naar het vervolg. Hoop dat het meevalt.
Oh heerlijk!! Wat geweldig en wat een super foto's zo met je dochter Ook ik moest even een brok in m'n keel wegslikken, wat een prachtig Penny verhaal. Heel veel geluk met jullie twee knappe mannen!!!
melody7
Geplaatst: 07-01-19 21:57
Wat een fantastisch verhaal, dat gun je toch alle paardenmeisjes Wel erg jammer dat jullie meteen zoveel pech hebben Hopelijk komt het snel goed en kunnen ze daarna gaan genieten van hun leven als privé paard!
Neon
Geplaatst: 07-01-19 22:06
Wat heb je dat super leuk aangepakt zeg dat is toch de droom van iedere Penny... (En ja diep van binnen zijn we dat allemaal nog wel een beetje )
AppleSter
Geplaatst: 07-01-19 22:09
Wat een geweldig verhaal..! En ontzettend knap dat je zo lang je mond hebt kunnen houden! Hoop dat de pech straks achter jullie ligt (ik ga meteen het vervolg lezen) en dat jullie lekker kunnen genieten van jullie paarden
Oooh dit is echt genieten! De blijheid straalt er vanaf
Jennyxx
Geplaatst: 08-01-19 11:56
Wat heb je die dag leuk georganiseerd Een herinnering om nooit te vergeten met je familie. Veel plezier met de paarden. Ik ga (met lichte spanning ) je vervolg verhaal lezen.
Tranen in mijn ogen toen ik die foto zag van je dochter waar ze te weten is gekomen dat je haar lievelingspaard hebt gekocht! Wat ben jij een supermama zeg! (stiekem ben ik er ook zo eentje )
... en nu ga ik je volgende topic lezen ...
Monique1963
Geplaatst: 08-01-19 16:20
Prachtige foto van je dochter in tranen! Heel emo! Nu ga ik je andere topic lezen. Dat klinkt minder positief...
Wat een lieve, leuke, berichtjes hier allemaal! Is echt super om te lezen en brengt ook weer wat positiviteit wat we op dit moment goed kunnen gebruiken!
In het andere topic blijf ik updates plaatsen, dus voor de geïnteresseerde is het zeker leuk om dat te blijven volgen!
Wat leuk! Ik heb in mijn manegetijd ook nog een aantal ritten op Ronny gedaan, dat hij al zo oud is nu! Ik kan me nog herinneren dat hij net nieuw was, nu voel ik me oud Heel veel plezier met ze, je andere topic ga ik ook even lezen.