Ik was 'gevallen' nuja, ben op m'n voeten terecht gekomen aangezien ik nog maar 1 voet in de stijgbeugels had. Daarna nog een stuk aan de hand terug gegaan en een boomstam gezocht om terug op te stijgen (ik probeer altijd zo veel mogelijk een opstap te gebruiken)
Daarna ben ik express niet rechtstreeks naar huis gegaan zodat ze mij er af gooien niet als iets positiefs gaat beschouwen.
Ze haalt dus echt alle vertrouwen uit andere paarden en niets uit zichzelf en is heel erg snel afgeleid door de stomste dingen.
Als we in groep zijn ziet ze de 'enge' dingen niet eens, dan helpt ze juist de paarden die bang hebben vooruit
Ik heb al hopen schriktraining gedaan, maar in de piste luistert ze zo goed en heeft ze wel het vertrouwen in mij en de nieuwschierigheid om er op af te gaan. Maar de dingen waar ze dus bang voor is zijn dingen die ik niet kan voorzien in de piste.
Ik ben zoiso een volhouden en buitenrijden doe ik het liefst. Maar heb er momenteel echt geen goed zicht in dat ik alleen met haar op wedstrijd ga kunnen 
Dilan: Ik heb het al tig keer gevraagd aan mijn ouders, maar die hebben altijd wel iets te doen.