Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Isharya schreef:Dan denk ik dat jij je vriendje gevonden hebt als hij (of zij) door je hoofd blijft spoken.Ik ben zelf ook iets te terughoudend en rationeel om zo'n onmiddellijke "klik" te hebben denk ik.
Dat eerste paardje blijft echter wel enorm door mijn hoofd spoken, dat zegt ook wel iets denk ik zo ..
Verder aan iedereen bedankt voor jullie leuke verhalen en tips! Ik kijk het nog een paar dagen aan, als ik die eerste echt niet uit mijn hoofd krijg, ook na ik er nog een paar getest heb, dan lijkt het mij wel duidelijk
denisesilver schreef:Jammer TS, mijn tante zegt altijd dat het dan niet het beest voor jou is geweest. Je komt wel weer een ander tegen, succes!
Isharya schreef:En de andere was wel fijn, maar zeker niet leuker dan de eerste. (+ ouder, niet gekeurd en minder netjes getraind)
Jet schreef:Isharya schreef:En de andere was wel fijn, maar zeker niet leuker dan de eerste. (+ ouder, niet gekeurd en minder netjes getraind)
Ik licht deze zin er even uit. Ik zou als ik jou was en je gaat voor die 4-jarige ( die kennelijk al gekeurd is), toch aangeven dat je hem opnieuw zelf wil laten keuren door een dierenarts die jij uitkiest ( en dan niet door de dierenartsenpraktijk die vaker bij de verkoper komt). Hoe vaak je niet ziet dat een gekeurd paard later toch het een en ander blijkt te mankeren... Het kan natuurlijk dat dat er toen met de keuring niet uitkwam, maar je hoort ook andere verhalen. Als de verkoper al begint van: Ze is toch al gekeurd?, dan weet je eigenlijk ook al genoeg.
Heb je dat keuringsrapport eigenlijk ook daadwerkelijk gezien?
Ook is het soms een verschil of een paard gekeurd wordt voor recreatie of voor sport ( dat zou niet moeten, maar toch gebeurt het). Nu heb je misschien alleen recreatieve bedoelingen met je nieuwe aanwinst, maar dat kan veranderen, dus ik zou altijd gaan voor een sportkeuring.