Al die andere dingen zijn om mij blij te maken Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goeroe schreef:lieveli schreef:Ik speel vaak backgammon met mijn paard en op vriendendag zou ik hem laten winnen.
Jullie vriendschap klinkt niet erg gelijkwaardig. Als ik jouw paard was zou ik de vriendschap verbreken.Zit hij ook op bokt? Misschien kun je hem dit topic laten lezen?
Marin_ka3 schreef:Ik snap niet dat sommige mensen vijandig subjectief reageren.
Mijn theorie is, wanneer men niks te vertellen heeft reageert men subjectief vijandig.
Marin_ka3 schreef:Ik snap niet dat sommige mensen vijandig subjectief reageren.
Mijn theorie is, wanneer men niks te vertellen heeft reageert men subjectief vijandig.
)
Ieder voor zich.
FatCat schreef:TS - hoe zou jij die dag met je paard ''vieren''
Marin_ka3 schreef:FatCat schreef:TS - hoe zou jij die dag met je paard ''vieren''
Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om mensen die telkens weer roepen 'mijn paard is mijn beste vriend!' , of zij hier oren naar hebben. Zo ja, hoe?
Welke betekenis moet ik aan zo'n uitspraak geven (mijn paard is mijn beste vriend)? Hoever reikt dat? How deep is your love?
Marin_ka3 schreef:FatCat schreef:TS - hoe zou jij die dag met je paard ''vieren''
Daar gaat het mij niet om. Het gaat mij om mensen die telkens weer roepen 'mijn paard is mijn beste vriend!' , of zij hier oren naar hebben. Zo ja, hoe?
Welke betekenis moet ik aan zo'n uitspraak geven (mijn paard is mijn beste vriend)? Hoever reikt dat? How deep is your love?