Wat een rotjaar voor jullie, paarden verliezen is en blijft vreselijk. Ik hoop dat 2019 beter gaat worden en dat jullie nog lang veel plezier kunnen hebben van Hocus.
En uiteraard dat je knie ook weer helemaal genezen zal.
Wat een heftig en verdrietig jaar hebben jullie achter de rug zeg... Verwerk het allemaal maar eens, het is zoveel.
Ik wens jullie een geweldig nieuw jaar toe, het is jullie enorm gegund!
Getup
Geplaatst: 11-12-18 20:50
Paard verliezen is altijd rot,maar dan binnen korte tijd ook nog eens je pony vriendin moeten laten gaan is wel heel veel.. plus n gammele knie. Laatste heb ik ook en heb inmiddels een freiberger . Ben gewoon niet meer snel genoeg door die knie en moet er ook maar niet weer op vallen. Deze is redelijk safe en bomproof.
Hocus wordt ook vanzelf wat ouder en makkelijker,5 vind ik vaak zo'n moeilijke leeftijd ( veel uitproberen etc).
Wat een rotjaar Suzan. Jullie hebben echt klap op klap gehad. Hopelijk krijgen jullie in 2019 weer heel veel geluk en plezier met elkaar en de paarden!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-18 22:36
Getup daar twijfel ik dus ook wel over of een iets minder spectaculair model voor mij niet beter is. Maar heb iemand gevonden die heel goed is om ruiters van hun angst af te helpen. Volgens haar moet het mij ook prima lukken om het met ons eigen paard voor elkaar te krijgen. Dat wil ik toch eerst proberen. Ik leg mezelf echter geen druk op. Paardrijden doe ik voor de ontspanning. Ik wil er niet met angst of veel spanning op moeten stappen.
Iedereen bedankt voor de lieve berichten.
LuffB
Geplaatst: 12-12-18 00:15
Een slechter jaar kan je gewoon niet verzinnen! Wat hebben jullie een pijn en verdriet voor de kiezen gehad waar jullie nog dagelijks mee zitten. En jij zelf ook nog eens met je knie die maar niet helemaal wilt genezen... heel veel sterkte nog!
Hocus is wel echt een knap ding en wat lief dat je dochtertje nu voor star mag zorgen! Ik hoop dat de komende tijden jullie alleen maar voorspoed staat te wachten!
Ach Susan, als je je vertrouwen weer hebt en er zonder angst op kan klimmen dan weet ik zeker dat jij ook een fijn rondje met hem kan rijden. Komt vast helemaal goed.
Die arme Chaplin wat heeft hij het toch ook zwaar gehad die laatste weken. Zoveel pijn
Topfotograaf heb je toch ook! Eindelijk mijn foto in uitgelicht
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-18 13:25
Jezelf niet zo naar beneden halen hoor! Je maakt prachtige plaatjes
annikavolder
Geplaatst: 12-12-18 16:53
Jeetje wat een jaar Susan! Hopelijk is 2019 wel jullie jaar!
daphne_xxx
Geplaatst: 12-12-18 17:09
SusanH schreef:
Jezelf niet zo naar beneden halen hoor! Je maakt prachtige plaatjes
Wat lief
rebma2003
Geplaatst: 12-12-18 18:32
Oh, veel sterkte! Er is (gelukkig) een nieuw jaar op komst. Ik hoop van harte dat jullie dan meer geluk zullen hebben! Koester de mooie momenten met je 2 paardjes die je jammer genoeg hebt moeten laten gaan en geniet van de mooie momenten die komen.
MaraDuyss
Geplaatst: 12-12-18 20:17
Beste Susan,
Via een vriendin kreeg ik de link naar je verhaal toegestuurd. Zie hierbij een foto van moeder en zoon Ik heb jarenlang met Hero zijn moeder gereden. Super leuk om op deze manier terug van hem te horen!
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Begrijp heel goed hoe het voelt, maar kan het niet goed onder woorden brengen, want woorden kunnen wat jullie voelen nooit goed vertalen.