3 hersenoperatie's verder maar wel de Z behaald - Tenno

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-18 18:32

kwita schreef:
Ik snap zeker dat het veel voor je betekend,maar met morfine een parcours springen had ik niet gedaan en heb ook genoeg van dat spul gehad om te weten hoe dat voelt. Maar het is wel heel fijn dat het nu wel heeft geholpen en op naar wie weet wat jullie samen nog meer kunnen!

Ik functioneerde er beter op. Had minder pijn. Dat scheelde een hoop. En ik was al op de wedstrijd aanwezig.
Ik ging het parcour in met de gedachte als het niet gaat groet ik af.

Dankjewel

Fearn

Re: 3 hersenoperatie's verder maar wel de Z behaald - Tenno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 23:12

Jeetje, wat knap! Zo zie je toch maar dat mentale kracht uiteindelijk het fysieke overtreft. (natuurlijk niet bij iedereen, maar het kan wel zoveel doen!)

Respect hoor :j

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-18 16:57

Dankje.

Idd de wil was soms groter dan de pijn.
Maar zou het niet iedereen aanraden om het zo te doen. Het vergt wel erg veel van je haha

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:59

Super knap! Ik weet als geen ander om met lichamelijke beperkingen te rijden ( oa hernia’s/ discusdegeneratie/ syringomyelie )

Soms is het vechten en kiezen tussen twee kwaden, maar 1 ding weet ik zeker: zonder de paarden en het rijden, Zou ik echt gillend gek zijn geworden. Paarden zijn een van de weinige dingen waar ik ondanks de pijn nog van kan genieten als ik me dan redelijk voel.

(Ondanks de vooroordelen van mensen ;-) )

Ik hoop dat je nu zo goed als pijnvrij bent en mag blijven. Die z2 komt er wel! Wat een kanjer!

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-18 18:41

ilsse schreef:
Super knap! Ik weet als geen ander om met lichamelijke beperkingen te rijden ( oa hernia’s/ discusdegeneratie/ syringomyelie )

Soms is het vechten en kiezen tussen twee kwaden, maar 1 ding weet ik zeker: zonder de paarden en het rijden, Zou ik echt gillend gek zijn geworden. Paarden zijn een van de weinige dingen waar ik ondanks de pijn nog van kan genieten als ik me dan redelijk voel.

(Ondanks de vooroordelen van mensen ;-) )

Ik hoop dat je nu zo goed als pijnvrij bent en mag blijven. Die z2 komt er wel! Wat een kanjer!
klopt idd.
Het houd je wel op de been en geeft je ook ontspanning.

Dankjewel