De merrie is tussen de 1.60 en 1.65 trouwens! Ik heb een mailtje gestuurd naar de fokker, ik ben benieuwd.. spannend!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_E_ schreef:lunabrandsen schreef:@_E_ Ik denk het wel, zou navraag kunnen doen als je wil.
De merrie is tussen de 1.60 en 1.65 trouwens! Ik heb een mailtje gestuurd naar de fokker, ik ben benieuwd.. spannend!!
Ja als je wil graag. En evt een richtprijs. Of anders contact gegevens van de fokker.
lunabrandsen schreef:@kendra Wat is niet veel? Toen het veulen er nog in zat heb ik een prijsopvraag gedaan en toen vroegen ze 15.000 omdat ze haar niet kwijt wilden, we gaan snel zien hoe het nu zit
.Alenthe05 schreef:Merrie is uit 2005 en is geen 5 maar 12. Ze heeft ook al een behoorlijk aantal veulens gehad.
Nico12 schreef:Dit paard, Chinella, is volgens horsetelex geen oorspronkelijke KWPN. Ze is als allrounder gefokt. De moeder heeft ook een nakomeling Z springen. Waarde wat een gek er voor geeft,kwaliteit kun je op deze manier niet beoordelen. Zonder verdere informatie zou ik niet boven de € 2000,- klinisch gekeurd en € 2800,- inclusief rontgenologische kosten gaan.

Kendra schreef:Leuk topic is dit! Vooral de enorme verschillen in wat iedereen zou willen betalen.