Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_anne schreef:Terug kopen! Je kan altijd verder kijken naar bijvoorbeeld bruikleen, dan blijf je eigenaar maar heb je niet de kosten. Halve stal, bijrijdsters, leasen er is veel mogelijk
Koper schreef:Amber_anne schreef:Terug kopen! Je kan altijd verder kijken naar bijvoorbeeld bruikleen, dan blijf je eigenaar maar heb je niet de kosten. Halve stal, bijrijdsters, leasen er is veel mogelijk
Of een stalling wat verder weg waar hij lekker in een groep kan en verzorgd wordt als dat bij TS in de buurt niet kan. Kan in de kosten ook schelen en als je er toch niet vaak naartoe gaat maakt de afstand wellicht ook minder uit.
Je móét er niet op rijden he. Ik snap dat je 'm terug wil, zou ik ook zeker doen als het kan. Desnoods zoek je er zelf een nieuwe goede eigenaar voor maar dan weet je in elk geval waar hij terechtkomt.
Marin_ka3 schreef:Als ik goed naar je luister vraag ik me af, wie gaat wie hier 'redden'?
Als hij weer bij jou komt moet jij je los rukken van jouw hectische en stressvolle bestaan om hem kwalitatieve aandacht te geven.
Doe het!!!, niet alleen voor hem, maar vooral voor jezelf.![]()
Voor de nodige ontspanning. Om daarna weer van een grotere meerwaarde te zijn voor jullie eigen business.