dit is hem. Zo braaf dat mijn kleindochter van 8 jaar hem kan uitstappen. Ben er echt blij mee.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

- nog niet aan de orde. Hij is ook absoluut niet happerig oid en als hij toch eens de grens opzoekt laat hij zich goed corrigeren, dus dat is alleen maar fijn!
heel fijn als ze door volwassen paarden worden opgevoed. Is ook de reden waarom ik niet voor een echte opfok heb gekozen en ik ben tot dusver erg blij met die keuze!
daarna starten met echt rondjes wandelen en uiteindelijk grondwerk!
maar ik heb de staleigenaresse gisteren nog eens laten meten met haar meetstok en op stabiele ondergrond en daar kwam hetzelfde uit. Dus laten we hopen dat hij nog flink de hoogte in schiet 
Ook echt leuk om te zien: de jongste en oudste hengst van stal!
[EJL-ITP] Chasing the dream... 2018 met mijn (bijna) stoere hengst!
maar het was wel enorm schrikken! Vooral hulde naar mijn oplettende staleigenaars. Als ik hem zelf ergens op een weitje had staan in eigen beheer, had dit heel anders afgelopen...

Regreso's eerste sneeuw is dus een feit!

Nog vrij dik in het haar, hij is langzaam aan het verharen. Binnen een paar weken wordt meneer gecastreerd, spannend!

Niet echt meer iets te melden, alles gaat z'n gangetje!

Eigenlijk is het geen nieuws, goed nieuws. Want alles gaat top met Regreso! Hij is enorm gegroeid, onlangs de meetstok er nog eens langs gehouden en hij zit nu tegen de 1m45 aan! Verder is hij ontzettend lief en meewerkend in alles. Ik doe niet zoveel met hem momenteel omdat ik het druk heb met werk en studie, maar het is des te meer genieten als ik dan langs ga 
naar mij valt het mee, maar de andere paarden in de kudde hebben hun handen (hoeven) eraan vol haha! Wellicht kan hij binnenkort wel samen staan met een jong paard, zodat hij zich daarmee kan uitleven 

Ondanks meneer echt niet wilde meewerken die dag haha

Uitkijken naar de zomer dus! Toch maar wat foto's gemaakt gisteren, was weer lang geleden!