Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ja … en toen waren we ineens weg van elkaar en is ze al bijna negen jaar van mij.
Bij de weide aangekomen stond de verkoper er op het paard zelf in te laden. Toen hij eenmaal in de trailer stond heb ik ingegrepen, ze wilden 'm meteen aanbinden maar ik wilde eerst de klep dicht. Dat aanbinden heb ik ook maar zelf gedaan, hem aan de voorstang knopen leek me niet het allerbeste idee...
Man wat was ik gelukkig
1 van de mooiste dagen in mijn leven.
Inladen en naar huis, t'is een erg leuk paard gelukkig, want terugsturen kan niet
en waarom de eigenaren zo graag de nieuwe stal wilde zien. Wsnt als we er 2.5 uur over zouden doen om hem te laden(en wat ie dan allemal uitspookte) hadden we hem mooi laten staan
Joolien schreef:Ik herinner de aankoop van mn 2e paard nog als gisteren. De eigenaren wilde hem komen brengen want dan 'konden ze kijken hoe waar hij terecht kwam'. Dat ie uiteindelijk 2.5 uur te laat helemaal over zn theewater van de trailer af kwam zagen we nog niet als een probleem b ook niet toen we de uitgewoonde en afgeleefde verkopers ermee zagen worstelen met uitladen.
Enfin, paard was er en lekker aan de slag. Na een paar weken gingen we op concours. Vol goede moed liep ik naaf de trailer, alleen paard besloot dat dit niet zo'n tof idee was. Gevolg, paard draait 180 graden om en sprint weg. En ik maar vast houden... Door de bosjes, over het gras... Enfin. Ook wij waren 2.5 uur te laat oo wedstrijd en duurde het 4 uur voordat hij weer mee naar hujs ging.
Toen snapte we pas -hoe naïef- dat paard niet zo fan was van de traileren waarom de eigenaren zo graag de nieuwe stal wilde zien. Wsnt als we er 2.5 uur over zouden doen om hem te laden(en wat ie dan allemal uitspookte) hadden we hem mooi laten staan
haha laten we het erop houden dat ze flinke pony streken heeft. Maar er zaten ook al hele goede stukken tussen en het was geen rottigheid. In de omgang was het meteen al een superlieve pony. Dus hebben we haar mee genomen. In de groepsles mee rijden is niks meer geworden trouwens met Cato, na de 3e keer dat we de pony mee hadden hebben ze ons gevraagd of we haar de volgende keer ajb thuis wilden laten. Dus hebben we een prive instructrice gezocht, en gevonden via bokt.
Daarna heeft hij best rustig in de bak gestaan en daarna mocht hij op zijn privé paddock.