Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrthe3 schreef:Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. Wij hebben een pony bekeken (liep anders dan normaal, is in principe niet te koop, manegepony).
De prijs weten we nog niet maar zou niet weten waar ik aan moet denken. Ben ook bang dat ze veel te veel vragen dan de 'marktwaarde' omdat ik hem zo graag wil.
Gillbo schreef:Myrthe3 schreef:Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. Wij hebben een pony bekeken (liep anders dan normaal, is in principe niet te koop, manegepony).
De prijs weten we nog niet maar zou niet weten waar ik aan moet denken. Ben ook bang dat ze veel te veel vragen dan de 'marktwaarde' omdat ik hem zo graag wil.
Anders dan normaal? Kreupel?
joyce B schreef:Ik vind 2000-2500 geen reële prijs voor een echt gezonde grote maat E-pony met potentie. jonge D pony's wordt gerust al 3500 euro voor gevraagd. Wel met papier, goede bewegingen en netjes zadelmak.
StalNollie schreef:Lizz dat is zeker niet mijn ervaring en draai toch al wat jaren mee in de handel
FatCat schreef:''Heel braaf, maar niet saai (dus wel voorwaarts etc)''
--> Dit is in mijn optiek heel veel waard.
''In de omgang perfect, niet lomp, kan los op de poetsplaats etc''
--> Ook weer veel waard, zeker als het een jong dier is
[b]''Geschikt voor de sport''
--> Lees ik als klinisch + roentgen foto goedgekeurd[/b]
''6 Jaar, beheerst de basis''
--> Wat is basis? Als het dier correct nagefelijk een B proef kan rijden vind ik dit een mooi niveau voor de amateuren sport op 6 jarige leeftijd.
''Knap om te zien''
--> In combi met braaf + Jong + gezond ook weer wat waard
Dus ik vind 5500 echt niet gek.... Met gezond + Braaf + jong + beetje talent heb je in feite de perfecte pony waar je lang plezier aan kan hebben.
FatCat schreef:''Heel braaf, maar niet saai (dus wel voorwaarts etc)''
--> Dit is in mijn optiek heel veel waard.
''In de omgang perfect, niet lomp, kan los op de poetsplaats etc''
--> Ook weer veel waard, zeker als het een jong dier is
''Geschikt voor de sport''
--> Lees ik als klinisch + roentgen foto goedgekeurd
''6 Jaar, beheerst de basis''
--> Wat is basis? Als het dier correct nagefelijk een B proef kan rijden vind ik dit een mooi niveau voor de amateuren sport op 6 jarige leeftijd.
''Knap om te zien''
--> In combi met braaf + Jong + gezond ook weer wat waard
Dus ik vind 5500 echt niet gek.... Met gezond + Braaf + jong + beetje talent heb je in feite de perfecte pony waar je lang plezier aan kan hebben.