Duhelo schreef:ts is 24, ik denk niet dat ze nog aan haar ouders om winterkleding moet vragen
zelf kopen is natuurlijk ook een mogelijkheid
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Want net als jij heb ik dat als ik er eenmaal ben het niet zo erg vind, maar als vanaf de bank nog moet, dan ben ik heel erg aan het uitstellen.

Je voelt je echt ineens een stuk meer mens als je even je haar een beetje hebt gedroogd (en je handen.) en droge kleren aan kan doen.
De hoofdlamp die Britta adviseert moet ik ook nog ergens op de kop tikken, anders wordt de track mesten straks nog een uitdaging 
prima geregeld!

en laagjes werkt echt het beste vooral onderlaagje met merino wol.
Met of zonder wedstrijden. Ik heb volgens mij nergens gezegd dat ik het rijden/trainen laat afhangen van een lidmaatschap. Maar het is voor mij misschien wel een fijne stok achter de deur.
Daar kan ik wellicht ook wat uithalen.
Levitate schreef:Ik ga gewoon naar Australië in de koudste maanden![]()
Nee maar even zonder grappen, in de winter ga ik meestal naar stal met een thermobroek en daarover mijn rijbroek. 1 paar sokken, dan boterhammenzakje en dan weer een paar sokken aan mijn voeten. Qua bovenkleding hemd, t-shirt lange mouwen, trui, jas, winddicht jack. En handschoenen natuurlijk. En zo kom ik de winter meestal net door