Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veel sterkte!
Knuffel maar lekker veel met Pippin.

helaas geen plekje voor Pippin.... 

Mijn vriend wil Pippin hengst houden en ik hou geen paard alleen. Aangezien wij er 3 hebben en je niet 1 in 2 kunt splitsen en zowel vriend als ik geen toegevingen deden moet er maar 1 bij komen
Wij houden bij onze merries altijd 2 jaar dekken en 1 jaar leeg aan. Het jaar dat zijn vriendinnetje dan leeg blijft kan onze ruin erbij. Dan staat zijn vriendinnetje samen met zijn moeder. Uiteraard ben ik razend benieuwd wat er op ons pad gaat komen en wanneer 

)
Hij moet uiteraard op 3 jaar goedgekeurd en op foto gezet worden. Verder moet er ook een sperma staal geleverd worden. Ik heb wel tegen mijn vriend gezegd dat als hij niet goedgekeurd wordt er de ballen sowieso nog van gaan. Ik hou geen hengst omdat mijn vriend compensatiedrang heeft en tegengewicht wil bieden aan de vele vrouwelijke hormonen van mens en dier hier bij ons thuis 

De echte verbouwingen starten in de lente. Deze zomer willen wij het bovenverdiep volledig aanpassen. Verder gaat het dak van de stallen. Dit is nog asbest momenteel. Hierop worden van dakpannen gelegd.